A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1999-2005)

Celica 1,8 VVt-i 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Kanyarfüggő örömautó

Szöveges ítélet

Iszonyatosan jól kanyarodik, egyszerűen aszfalthoz van tapasztva. Elég jó a gyorsulása is, eddig csak egy S8-as hagyott ott lámpánál, amikor figyeltem erre (amikor nem, gyakorlatilag bármelyik IFA is, de az nem ér) országúti tempónál azért 200 körül már kezd kifogyni a szuszból, óra szerint 220 nál pedig nem igazán gyorsul. Nagy szerepet játszik az élményben az is, hogy 15 centire ülsz a földtől. Olyan kanyarokat tudtam vele bevenni, amire már én se hittem, hogy meglesz, ezzel szoktam ismerősökre frászt hozni sétakocsikázás alkalmával.
A formája nagyon bejön, a használhatósága szintén szuper - 2 hetes Toscana-i út 2 személy (ebből egy nő megrögzött cipővásárlási szokásokkal) teljes ruhatárát és minden egyéb cuccát elnyelte, de akár 4 ember is elfér benne, több csomaggal (főleg ha a hátsó kettő 170 de inkább 160 centi alatt van).
Elöl teljesen jó, hátul épp paszentos. Szép formájú sprtos kocsi (nem egy izomautó) a hazai forgalomra tökéletes, kivéve a sz@r Bp-i utakat.
Fogyasztás jó autópályán 160 nál 8 l körül eszik, a legkevesebb 6,7 volt a legtöbb 14,4, de teljesen lábfüggő. 1 dolog nem tetszik; nem talál a helyére az ülés ha előre döntöd azé´ ez ciki egy high tech kocsitól.
Nem hiszem, hogy a közeljövőben megválnék tőle - az élmény amikor vezethetem, kárpótol sokmindenért - kicsit függő lettem. (Használtan és széthajtva vettem, korábban törték is, de miután a gatyába rázták, nincs kedvem megválni tőle)

Hibalista

- Alaposan lehasználva, széthajtva vettem, az eleje és mindkét oldala törött volt, de a karosszériát kijavították -többé kevésbé rendeben van ma is. Először komplett cserére szorult egy csomó alkatrész a motorban (tömítések, 1-2 csapágy, ilyesmi), azóta viszont kopó alkatrészen kívül csak olajat meg légtömegmérőt !! (ezt jó hogy kitalálták) kellett cserélni.

Ide hordtam szervizbe

Supratrend Kft. Üröm (baromira értenek hozzá és mindig elmagyarázzák, hogy mit miért cserélnek ki - megmutatják az elhasznált/kicserélt alkatrészeket - egyszóval profik, és jóval olcsóbb, mint a Bp-i "szakszervizek") csak ajánlani tudom

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Sakura line (Bp. Bartók Béla út) Megvételnél náluk vizsgáltattam át és azonkívül, hogy autó és van 4 kereke gyakorlatilag semmit sem néztek át - ezért 1 héttel a vásárlás után csapágyasan vihettem a szervízbe (persze ezek után nem hozzájuk)

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Nem tervezem
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1999

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)