Japán pörgés 6200 felett
Szöveges ítélet
1,8as motor 192le??? Hihetetlen élmény mikor elérem a 6200as fordulatszámot, és megindul a szekér. Ehhez hasonlo feelinget talán motoron lehet tapasztalni. Ausztriából hoztam haza és az előző tulajnak véletlen egy toyota márkakereskedése van, és kivettek belőle vmi műanyagcsövet, amitől hangosabb az autó. Hát nagyon jól tették :). Gyönyörű hangja van. És mind a motorból jön, nincs rajta semmi kipufogó tuning, nem is kell. Nyomok egy gázfröccsöt és a pirosnál mindenki odakapja a fejét. Az autó 6 éves, de még mindig megnézik. Gyorsulni velem annyira nem akar a nép, egyszer toltam vmi golf 4 variant ellen, pdtdi olajkályha lehetett, de azzal vmit csináltak mert jött mint atom. Legalább 160 ló körül volt, de persze 6200 és viszlát...Jaa és nagyon vicces mikor vki beül mellém, majd odalépek, és mindenki vadul elkezdi keresni a majré-rudat, de KERESHETITEK, MERT NINCS. Nagyon jó autó, ajánlom mindenkinek.
Nos, ami nem tetszik: Az ülések nem állnak vissza, mikor kiszáll vki hátulról. Meg azért megérezni a klimát keményen. Pedig a TS a legerősebb, mert az amcsi GT-S csak 180 ló. De ha tehetem akkor ablakot engedem le, mert nagyon jól néz ki a keret nélküli ablak.
Hibalista
- Teljes első fék csere (tárcsa, fékpofa) 65e
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura
Bátran ajánlom mindenkinek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 124000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Octavia SLX 1,8 20V | Következő autója? | vmi sport, ha megtehetem |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
