A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1999-2005)

Celica 1,8 TS vvtL-i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán pörgés 6200 felett

Szöveges ítélet

1,8as motor 192le??? Hihetetlen élmény mikor elérem a 6200as fordulatszámot, és megindul a szekér. Ehhez hasonlo feelinget talán motoron lehet tapasztalni. Ausztriából hoztam haza és az előző tulajnak véletlen egy toyota márkakereskedése van, és kivettek belőle vmi műanyagcsövet, amitől hangosabb az autó. Hát nagyon jól tették :). Gyönyörű hangja van. És mind a motorból jön, nincs rajta semmi kipufogó tuning, nem is kell. Nyomok egy gázfröccsöt és a pirosnál mindenki odakapja a fejét. Az autó 6 éves, de még mindig megnézik. Gyorsulni velem annyira nem akar a nép, egyszer toltam vmi golf 4 variant ellen, pdtdi olajkályha lehetett, de azzal vmit csináltak mert jött mint atom. Legalább 160 ló körül volt, de persze 6200 és viszlát...Jaa és nagyon vicces mikor vki beül mellém, majd odalépek, és mindenki vadul elkezdi keresni a majré-rudat, de KERESHETITEK, MERT NINCS. Nagyon jó autó, ajánlom mindenkinek.
Nos, ami nem tetszik: Az ülések nem állnak vissza, mikor kiszáll vki hátulról. Meg azért megérezni a klimát keményen. Pedig a TS a legerősebb, mert az amcsi GT-S csak 180 ló. De ha tehetem akkor ablakot engedem le, mert nagyon jól néz ki a keret nélküli ablak.

Hibalista

- Teljes első fék csere (tárcsa, fékpofa) 65e

Ide hordtam szervizbe

Toyota Sakura
Bátran ajánlom mindenkinek

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 124000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Octavia SLX 1,8 20V Következő autója? vmi sport, ha megtehetem
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1999

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)