A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1999-2005)

Celica 1,8 TS 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Fekete megbámulós

Szöveges ítélet

Ez első lépések

Ez az autó egy kis méregzsák. Nekem nagyon tetszik a formája és a belső elrendezése iszonyatosan kézre áll. Nagyon sok amerikai csúfság után találtam az én kis európai gyöngyszememet és azonnal lángoló szerelem lett belőle. Szegíny xsara már a feledés homályába veszett. A lányok imádják a fiúk meg folyamatsan gyorsulni akarnak a gyerekek integetnek, és ha leteszed tuti körbeállják mire visszaérsz. Az autó félelmetesen jól megy és nagyon fekszi a kanyarokat. A fékek közepesen jók és ésszel kell nyomni mert könnyű az autó hátulja és belibbenhet. Szépen szól az origi hifi benne, és a 6-os cdtár sem utolsó. A pesti utakon is teljesen használható bár mindig szúró fájdalamat érzek emikor valamibe belemegyek, de ez van ezt kell szeretni. Szóval összefoglalva ez egy nagybetűs autó ami sportos fiatalos és időtlen a formája.
:)
Mindenkinek ajánlom akinek van rá pénze.

15.000 km után
Sokmindent csináltam a kocsival, és még mindig nagyon szeretem. Rákerült egy sötétítés, remus dob és vég, kis optikai tuning, és egy erősebb hifi. Sajnos előjött néhány bosszantó dolog is amivel nem tudok mit kezdeni. A futómű kicsit hangosan reagál az úthibákra, és néhány műanyag is megszólalt, de betudom a szar utaknak és a hidegnek. Olvasom hogy páran itt lehúzzák a kocsi motorját amit nem értek. Ez a gép 99-ben ezzel a motorral ász volt, és kár összehasonlítani az 5 évvel fiatalabb konstrukciókkal. Tény és való hogy a sima 1.8 automata GT nagyon harmatosan megy, de akkor meg kell venni a manuális váltóval vagy pedig az erősebbet. Az enyém most 200 ló körül van és a 3 lityós Bömbös és A6 dízeleket simán lenyomom 230-ig, ott sajnos vége van. :)
Ez legyen életed legrosszabb kocsija ecsém én azt kívánom.
:)

25 ezer Km után
A két hátsó gátló már gyengus volt így cseréltem és az egyik sárhányó mögött beázott valahogy....lövésem sincs hogyan.

Hibalista

- Futómű javítgatás volt - 70 e
- Hajtáslánc csere - 60 e
- 2 hátsó gátló - 54 e
- 2 csomagtartó teleszkóp - 25 e

Ide hordtam szervizbe

RED DRAGON TEAM - 15. ker Széchenyi út.

HAtalmas lehúzás inkorrekt brigád, ők a tökéletesek még akkor is ragaszkodnak a hülyeséghez ha már a márkaszervíz is szakvéleményt ír. SOHA SENKI NE VIGYEN SEMMIT ODA!!!!!
Időközben megszűntek, milyen meglepő.....

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Supratrend Üröm

Teljesen ok, oda viszem ezentúl mindig

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Xsara 1,6 Következő autója? Nem kell más.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1999

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)