Drágaságom
Szöveges ítélet
Sajnálattal olvasom ki a népítéletekből, hogy néhányan mennyire nem tudják felfogni, hogy egy 1800 cm3 térfogatú szívó motorból 192 lóerőt kihozni nagyon jó teljesítmény, főképp úgy, hogy az sokáig is bírja. Azoknak mondom, akiknek kicsi ez a teljesítmény, van mód a tuningolásra, csak utána kell nézni. A fogyasztásról annyit, hogy nálam az átlag nyáron 7,7-8 liter, télen ez felmegy 9-re, mert nincs garázsom, és rövidtávon használom(5-15km). A fogyasztás teljesen sofőrfüggő. A ferráris-kispolszkisnak meg üzenem, talán nézzen meg egy európai modellt, és rájön, hogy azon gyárilag tárcsafék van hátul :).
A kocsi előnyeiről nem írnék, mert szerintem felesleges megismételni az előttem szólókat, és innen (Totalcar honlapja) letölthető az első Celicás TV adás is , ami megmutatja, hogy is megy. Egyébként ő már az enyém:). Talán annyit, hogy a hátsó ülések is kényelmesek és megfelelően nagyok (178cm alatt), és a csomagtere se lenne nagyon kicsi, ha kivenném belőle a mélyládát:).
A kocsi szervizelését átlagos drágaságúnak mondanám. Szakszervizbe hordtam ( TOYOTA KOVÁCS M5 ).Mindig jól és gyorsan megjavították.
Sajnos ez a kocsi se tökéletes, vannak hibái, pl.: az ülésfűtés kapcsolója rossz helyen van, igaz ezt már megszoktam; a gyári országúti fogyasztást nem bírom kihozni belőle; nagyon nehéz belőle kilátni, mert alacsony és szép gömbölyített.
Összefoglalva JÓ NAGYON!
Hibalista
- CD-s rádió meghalt, de ezt gariba kicserélték
- Két felni gariba csere (mintha elkezdett volna korrodálódni)
- Égők
- Elkoptak a fékbetétek(65000km)
-
-
Ide hordtam szervizbe
TOYOTA KOVACS M5
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 31000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | carina | Következő autója? | TOYOTA, LEXUS, MERCI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
