A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1999-2005)

Celica 1,8 vvti 

Az ítélet értékelése
3,8(5 db)

Celica, a tudatosan jó választás!

Szöveges ítélet

Elöljáróban megköszönném az autóról 2006. tavasza előtt készített őszinte véleményeket, mert bevallom a típus kiválasztásánál befolyásoltak az itt olvasható egyhangúan kedvező ítéletek, valamint az ADAC hasonlóan nagy vásárlói elégedettséget tükröző felmérése is. Természetesen az autó műszaki paramétereit már jól ismertem, s ezzel minden vásárló tisztában van előre, amikor autót vásárol. Emellett vallom, hogy az autó iparművészeti alkotás is, ezért számomra fontos, hogy a külsővel is elégedett legyek.

Ami a napi tapasztalatot illeti:

A külsőnél maradva valóban szereplés van, ha beülsz - integető gyerekek, mosolygós hölgyek, de még az irigykedő apukák is odasandítanak. (Ciki csak az, amikor be akarsz épp szállni, és hárman tapadnak a sötétített üvegre, hogy belülről is megnézzék.) A belső tér jól kidolgozott, esztétikus.

Iszonyatosan könnyű és jó vezetni. Mivel a földön ülsz korlátozottabb a rálátásod az előtted haladókra, ezt azért meg kell szokni. A futómű szuper, kellően feszes, de elviselhető még városban is (Bár amilyen mértékben romlik az utak állaga a fővárosban ezt az állítást módosítanom kell). Az igazi élmény persze a jó minőségű kanyargós utakon való száguldás nyújtja. Annyira stabil a kanyarokban, hogy tényleg úgy érzem kirobbantani sem lehetne onnan. A pályán is szereplés van, talán túlzott is néha a tisztelet-de ezt nem bánom. Mindenesetre -talán ezt szeretem benne a legjobban- nem kell villantani, hogy lehúzódjanak az előtted haladók, tudják mi a dolguk. (Azért mindig vannak versenyző szellemű opelesek, na és persze terepjárósok.) Nagyon precíz rövid utón járó váltó, ami szintén sportos élményt biztosít. Lámpánál még nem volt kellemetlenségem, ha utána közvetlenül be akartam sorolni a másik sávba. Akinek fontos a csomagtér meglepően nagy és jól pakolható - a kategóriához képest. Fogyasztás a teljesítményhez és az élményhez képest szerintem nagyon jó, a matematika nyelvén ez nálam vegyes használaton, törvénytisztelő tempó felett 100-on 8 körüli.

Negatív tapasztalat: Erről csak a hátsó ülésen utazó 175 cm-nél magasabb utasok nyilatkozhatnak, ha nem is a lábtér nagysága, hanem a belső tér magassága és a korlátozott kilátás miatt. Az audio rendszertől talán többet vártam, de azt nem mondhatnám, hogy rossz.

Hibalista

- Ilyen még nem volt!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Lexus
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1999

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)