A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1999-2005)

Celica TS 1.8 VVTL-i 192 LE 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

az én Celicám

Szöveges ítélet

Egyszemélyes használatra, mindennapos, többszáz km-es utakra vettem az autót. Egy terepjárót váltottam vele, ami ugyanezt a célt szolgálta, de előzőleg mindenféle kategóriájú autóm volt már.

A beltér kényelmes, maximálisan vezető központú, a 2000-es évek elejének megfelelő generic japán dizájnnal. Az alacsony üléspozíció miatt be- és kiszállni nehézkes, főleg nőknek, szoknyában, vagy idősebbeknek. Hátra csak muszájból, vagy büntetésből ültetnék bárkit, onnan se kilátni, se kimászni nem egyszerű. Gyerekülés kizárva, a csomagtér viszont meglepően nagy. Egy reptéri fuvar két nagy bőrönddel neccesen, de vállalható, sportfelszerelésnek, vagy nagybevásárlásra pedig bőségesen elég. Költözködtem is vele, a 120 centis tévét, meg a lapra szerelt ikeás szekrényt is elnyelte.

A fogyasztás mérsékelt, 8.5 literrel eljárok a városban tötyögve, meg a pályán éppen hogy csak a büntetési határ alatt is, pedig nem kímélem a pedálokat. Országúton mértem 7 liter alatti fogyasztást is. A vezetési élmény óriási, minden rezdülésemre azonnal reagál az autó. A váltó még tíz év gyepálás után is pontos, mint a svájci óra. A motor nagyon karakteres, nem ijed meg a 8000-es fordulattól sem, ott már a hangja is megjön. Hosszabb úton a hangszigetelés hagy maga után kívánnivalót, de ez biztos nem volt szempont a tervezésnél.

Összefoglalva, élményautónak, vagy mint nekem, második autónak a családi batár mellé tökéletes. Nem tudom meddig lesz meg, az évi 50 ezer km-emre tudok gazdaságosabb megoldást is, de egyelőre tetszik, és még nem kellett rá sokat költeni. Ha elkezd széthullani, vagy elmúlik a fellángolás, lehet, hogy csere lesz.

Hibalista

- Tíz évesen vettem az autót, az előéletéről nem sokat tudok. Ami nálam érett meg a cserére: első fékbetét, hátsó féktárcsa, stabilizátorpálca, porvédő gumiharang, feszítőkar, több tömítés, vízpumpa, pedálgumi, csomagtérajtó teleszkópja, tetőantenna, ablaktörlőlapát. Nem romlott el, de a gyári hifit kidobtam belőle, mert kellett az USB.

Ide hordtam szervizbe

Celicás körökben ismert, jó nevű budapesti szerelő.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

haver

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 134000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? X-trail 2.5i Következő autója? Celica 3S-GE :)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1999

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)