A kanyarkirály
Szöveges ítélet
+: szép, jól gyorsul kb. 170-ig, az alacsony súlypont miatt elképesztően stabilan kanyarodik olyan sebességnél, amit a többség nem is próbál tartani (német autópályán A4 elment egyenesben 200 felett, a kanyarokban viszont a celica úgy hagyta el 190-nel, mintha dróton húznák, az ember csak lesett az audiból ... aztán megint jött az egyenes...), a rugózás minden körülmény között kényelmes, a kormányzás jó közvetlen, elegendő a csomagtartója, teljes pótkerék, 4 személlyel is lehet vele menni, ha muszáj
-: hosszú útra nem 100%-os, mert a 6 váltófokozat rövid, így a motor viszonylag hangos, és az ülőlap nekem rövid (közel 190 vagyok), hátra nehezen lehet kilátni,
egyéb: a kocsi 143 LE, de ezt már tudtam vásárlás előtt is, szerintem ezért az árért 1,8-as motorból ez jó. Az enyémen tárcsafék van elöl-hátul, de ezt is tudtam már vásárlás előtt.
Nekem az utazáshoz a bőrülés, a diti klíma, meg a navigáció (mind van) fontosabb, mint még x LE.
Hibalista
- 1 garanciális kuplungcsere (a szerviz szerint szorult a kuplung. engem nem zavart, de a csere óta tényleg puhább)
- 2 garanciális alufelnicsere, mert korrodált (még a vásárlás előtt intézte a kereskedő)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | mondeo 1,8 | Következő autója? | celica hibrid (2008-) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
