Kellemes csalódás!
Szöveges ítélet
Köszöntök Mindenkit!
Teljesen véletlenül akadtam bele az autóba. Egy évvel ezelőtt bármire megesküdtem volna, hogy soha nem lesz piros 3 ajtós autóm.
Egy újonnan vásárolt 2006-os 0 km-es Suzuki Swift után ültem át a Celicába.
Mondanom sem kell, hogy a Swiftre 4 év alatt a kötelező dolgokon kívül semmit nem költöttem. Így eléggé meglepődött rajtam a környezetem és még én is magamon, amikor átültem egy 15 éves autóba.
Vásárlás előtt az ár volt a lényeg, mivel tudtam, hogy pár hónapra kell csak az autó, amíg nem találok egy jó dízel kombit magamnak.
Aztán eltelt egy év, az eladását nem igazán erőltettem, mert valami folyamatosan húzott vissza, és még mindíg nálam van a Celica.
Ez a valami lehet, hogy a sportos ülés, a hibátlan úttartás, a gyönyörű hangú Remus kipufogó, vagy talán a versenyzések:), a "de szép autód van" beszólások.....
Munkám során megszámolni sem tudom, hogy mennyi autót próbáltam ki, de olyan még nem volt 3Millió Ft alatti autóknál amibe ennyire szerettem volna újra és újra beülni.
-----
Szerintem a piacon ebben a típusban legalábbis őszintén bevallva ebben volt akkor a legtöbb km.
A megvásárlásnál sokat jelentett számomra, hogy 250.000 km-ig vezetett szervízkönyves volt az autó, összes kulcs, valamint megbízható tulajdonosai voltak (személyes ismeret).
Már egy éve nálam ragadt a szépség és egyszer sem hagyott cserben!!!
Legutóbb 4 személlyel fullra pakolva volt egy kisebb nyaralásunk (elfértünk, bár a hátul ülők nem mindíg élvezték a dolgot:)).
A nyaralás utolsó előtti napján felmondta a szolgálatot a kuplung munkahengerem.
Szerencsére még kezdeti hiba volt, így lábon haza tudtunk vele jönni, egyszerűen csak gyors kuplungolásokat kellett végrehajtanom így ki tudott emelni a rendszer és tudtam váltani.
A munkahengernek horribilis ára volt elsőre: 39.000 Ft-ért láttam a neten újat.
Aztán munkámnak köszönhetően és kedves Raktáros Kollégámnak 23.000 Ft-ért szerzett (elvileg az országban 1 db volt)
Ez egy kicsit mellbevágó volt, de ha ránézek a km órára (280.000 km) és hogy fogalmam sincs mikor volt cserélve, mert a szervizkönyben ez nem volt beírva így örültem, hogy megúsztam ennyivel.
Egyébként is már szinte vártam, hogy mikor fog elromlani valami, mert nagy meglepetésemre 1 év alatt nem volt semmi rendkívüli hibája az autónak:)).
Összességében ez volt az egyetlen nem várt "műszaki hibám", ami igazából kopó alkatrész csere volt.
Az autó még a gyári adat szerint sem fogyasztja az olajat (köszönhető a rendszeres szeviznek).
Lassan aktuális lesz az első olajcserém és még a nívó felénél sem jár a fogyasztás.
A két zárójel között lerajzolom a füstölés mértékét ( )
SEMMI:)
Szóval ha bárki vásárolni szeretne ilyen autót, csak ajánlani tudom.
Nincsenek meglepetések, nincsenek horribilis alkatrészárak, csak ha nem jársz utána.
Ebben az árban megbízható, szép, sportos, alacsony fenntartású autót nehezen lehet találni.
Ez egy jó választás.
Üdv Mindenkinek!
Hibalista
- - Kuplng munkahenger (főhenger): 23.000 Ft - - Izzó - - Elektromos antenna (a hideg tél miatt megfagyott és a motor elszakította a vezetőt)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 265000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 278000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Suzuki Swift 1.3 GLX/AC 2005- | Következő autója? | Fogalmam sincs |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
