A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1993-1999)

Celica 2.0 GT 129 kw 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi Japán

Szöveges ítélet

Az autót sok hibával vettem meg. A jobb első lengőkar be volt hegesztve. :)
Persze csak egy hét múlva jöttek elő a hibái, de őszintén nem is akartam keresni rajta annyira vágytam rá.
125.000-et alkudtam az 1.150.000-re tartott árból, így talán nem volt túl rossz vétel, de legközelebb jobban átnézném az biztos.
Super strut gyári sport futóműve van, ami nagyon élvezetes autózást tesz lehetővé! Stabil a gép 220-nál is, 'kanyarogni' sem gáz ilyen sebességnél pályán, igaz van hátul egy kis spoiler.
Az előző tulaj sportdobot és sport légszűrőt tett rá, amivel gyönyörű hangja van :)
mobil 1 5w50 rally formula van benne, kicsit eszegeti főleg pályán versenyzés közben :)
0-100 ra 8 mp körül van fent, a vége 2 személlyel 229 km/h volt :)
Több hely van benne mint az azonos évjáratú Prelude-ban.
Pakolni is tudok bele rendesen, nem egy Hiace, de meglepő sokszor milyen könnyedén elférek benne a dolgaim úgy hogy van hátul egy mélyláda is.
Oda kell figyelni az apróságokra és meghálálja a vas.
1.000.000km-t megy elméletileg minden nem új Toyota, mert régen még japánban voltak gyártva, ma már sajnos nem.
Szívesen segítek bármilyen kérdésben: my1stcelica@hotmail.hu


Hibalista

- jobb és bal első alsó lengőkar+gömbfej (super strut sport futómű)200.000 Ft (nem lehetett perselyeztetni, és Angliából rendeltem az új gyári alkatrészt.Most már először a Celica fórumon érdeklődnék) - Más: csak a kopó alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Zsombói maszek nem húzta meg rendesen a kerékcsavarokat, szerencsém hogy itt írhatok.a lengőkart sem tudta meghúzni, egy autószerelést tanult, és 15 éve gyakorló balfék.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Zalalövői Toyota mágus :)Csak nemrég járok oda, de eddig pozitív minden.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 163500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Toyota hiace 2.4d Következő autója? nagy családi TOYOTÁT ez mellé
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1993

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)