Gyerek kori állom
Szöveges ítélet
Én 2008 májusába hoztam Olaszországból a kocsit. Gyerek kori álmom vált valóra ezzel a kocsival. Mindig is Toyota volt a mindenem ebből kifolyólag. Éppen ezért szakmai gyakorlatra is Toyota kereskedésbe mentem dolgozni(autószerelő és autó elektroműszerész),mert a főnöknek volt egy verseny Celicaja. Na a kocsi 1991 júniusi 2000 turbo 4x4 benzin 204 Le. Egy 46-os születésű bácsié volt 2006-ig a kocsi vezetett szervizkönyvel, utána egy 20 éves fiatal srác vette meg aki egyből az összes csővet kicserélte sziliconra, rakatott bele lefújó szelepet és egy sportlégszűrőt. Poton 1500 euroért amit számlán igazolt. Egy évig használta utána lerakta,mert vett mellé egy Nissan 200SX-et.Amit viszont gajra tört és anyu mondta neki akkor most ezt viszont eladjuk.Szerencsére egy kicsit beszélek olaszul,úgyhogy nagyjából értettem mit mond. "Csorikám" meg is síratta a kocsit. Itthon a kocsit még egyszer átnézettem toyotás szerelőkkel akik megnyugtattak,hogy jó vásár volt a kocsi semmi eltitkolt baja nincs a kocsinak. Sőt kiváló állapotba van. Az autót többnyire csak hétvégén használom.Mert különben kölcsséges lenne nagyon. Hibái? Hátsó diffi. Saját hibából. Minden olajat kicseréltem csak a diffiét felejtettem el és döglött volt az olaj benne ami miatt lefogaztam a diffit. Két hátsó teleszkop kellett bele korától fogva elfáradt. A kuplung az egy huzósabb dolog bele és macerás is a cseréje. Motor váltó ki(állítólag ez a könnyebb) vagy egy nap szopás és csak a váltó le. 50 ezer csak a munka díj! kuplung komplet 70-90ezer. Mellette csak kopó dolgok mentek tönkre a kocsin pl.: vezérműszíj, vízpumpa, kerékcsapágy,gumihanrangok. Kocsihoz alkatrészt elég könnyű beszerezni attól függetlenül,hogy ritka a kocsi. Főleg úgy,hogy angliából behozott és szétbontott alkatrészekkel tele vannak a bazárok. Összességében a kocsival nagyon meg vagyok elégedve. Jó és szép! Még mindig megbámulják bárhova megyek vele és nem hiszik el,hogy 21 éves már a kocsi. Élmény vezetni,de senki se számítson arra,hogy felszántja vele az aszfaltot,mert nehéz( 1500kg). Tunningolni kéne ahhoz,hogy tényleg jól menjen viszont az sok sok pénz! Viszont hóba így is iszonyat nagy élmény vele autózni!!! :D. Csak is olyan embernek javaslom ezt a kocsit: 1.autóbuzi 2. van pénze karban tartani 3. nem érdekli mennyit fogyaszt 4 Legfontosabb tudd vezetni,mert még is csak 200 Le fölött van
Hibalista
- Diffi,kuplung,vízpumpa,teleszkopok hátul,kerékcsapágy, féltengely gumihanrang
Ide hordtam szervizbe
saját magam
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
márka kereskedés volt szerelője
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 151000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Fiat Uno Tirbo i.e. | Következő autója? | IS200 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
