A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1993-1999)

Celica Celica GT-Four GT-4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

GT-Four, a nőies, szeszélyes vadállat

Szöveges ítélet

Később 1 -2 hónap mulva kiegészítem a témát a téli élményekkel.. már várom a havat:-d

Update1: 20080315
túlvagyok a telen és egy sítúrán. :-) egyszerűen szuper autó, nagyon jól irányítható és isteni a gyorsulása, kanyarban külföldi jó utakon hihetetlen a száguldás. Ami meglepett, hogy a fékrendszerben milyen tartalékok vannak, előtte egy 1.8 as celicam volt, azon kissebb erőszak után gyengélkedett a futómű és fék.. ezen semmi ilyen nincs.. sőt barátnő is megjegyezte hogy ez a kocsi mintha most érezné jól magát.. miközben autósort előztem hegyre fölfelé 60-120 ra pillanatok alatt csomagokkal töltve..
A jobb kormányról annyit, hogy sokan kérdezik milyen... megszoktam 1 hónap alatt, egy ideig aggódtam hogy fogok így előzni, vagy vagánykodni.. de megszoktam és már a forgalomban minden magától megy.. azt mondanám hogy néha jobb is mint a Balos:) pl a koldus nem jön oda a lámpánál.. mindenhol beengednek, mindenki versenyezni akar.. nagyon feltűnő, illetve ami a legjobb mindenki balra húzódik előzésnél, én jobbra és látok mindent.. a csomagtartó használható, csak van benne egy merevítés.. emiatt csak olyan csomagokat lehet beletenni ami befér alá.. A fogyasztás meglepően jó. 12-13,5 között mozog mindegy hogy lassan vagy gyorsan megyek.. autópályás utazás alatt 160-170 es tempó és hegyi előzéssel is 12,4 lett az átlag 900 km re, 2 tankolás. A tank viszonylag kicsi. Aki ilyet vesz a futóművet nézesse nagyon át.. nekem már benne van egy 100 as ba a stabik és kormányösszekötők, de most jó.

Hibalista

- Most vettem, még nincs tapasztalat, csak vezetési élmény.. egyszerűen fantasztikus, zsírkirály... ez az első 250 LE körüli autóm.. hát ez idegbeteg módon gyorsul és idegbeteg stabil (jó úton, és közepes sebességen) Rossz úton nem mentem még gyorsa, de nem is fogok.. nagy sebességnél viszont könnyűsödik a kocsi és nem érezni a biztonságot, úgyhogy maradok 200 alatt inkább :-D, ajánlom mindenkinek.. vegyetek GTfour-t :-D
-
-

Ide hordtam szervizbe

Ricsikirály:-) nagyon jó srác-ért hozzá, bárcsak állandóan nekem dolgozhatna:-)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1995
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Celica 1.8 gti Következő autója? emellé valami öszvér kombi igáslovat...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1993

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)