A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1993-1999)

Celica 1.8 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Celicaérzés...

Szöveges ítélet

Nem volt racionális választás. Életem első autóvásárlása előtt állva próbáltam ésszerű autókat keresni. 4-5 éves Polok, Stilo, Punto és társai. A baj csak az volt, hogy kiskorom óta autóőrült vagyok. Nekem olyan autó kellett amibe, ha beülök megmozdul valahol-valami.
Celicát találni nagyon nehéz ügy. Nagyon kevés van belőle, ami van azok sokszor nincsenek megfelelően ápolva. Nekem szerencsém volt, egy gondozott példányt sikerült kifognom gyönyörű feketében, relatív kevés km-el. Már amikor első találkozásnál 50m-ről kiszúrtam az autót, tudtam az enyémnek kell lennie.

A népítélet megírásáig kivártam 1 évet a megvételtől, hogy tudjak elfogulatlanul írni. Sajnos nem fog menni. Egyszerűen az álmaim autója. Ez volt talán a japánok utolsó időszaka amikor tudtak szép és egyedi sportos kupékat gyártani. Formára szerintem az egyik legegyedibb autó,
gyönyörű arányok, kecses vonalak. Ami hihetetlen az egészben a kocsinak semmi baja, még olajat sem kellett utántöltenem. A héten ment át vizsgán és minden tökéletesen működik, mindössze szűrőket kellett kicserélni.

Konkrétumok: Maga a vezetési élmény fantasztikus, de jár áldozatokkal. Nagyon alacsonyan ülsz, a futómű nagyon feszes. Ez azt jelenti az útra odatapad az autó, imádja a kanyargós utakat. Sajnos az úthibák az ellenségei, a kátyúkat nagyon megérzi a futómű, figyelni kell.

A motor is jeles minden tekintetben. Az 1.8-as motor nagyon sportosan mozgatja a kocsit, nem egy sportautó, de nagyon dinamikusan lehet vele közlekedni. Kanyargós utakon kevés ellenfele van, autópályán 170-es utazótempónál is érezni bőven van még tartalék. Az egyetlen hátrány talán az, hogy a motor nyomatéka igazán 3 ezer után kezd megindulni, és az emelkedőt sem kedveli igazán.

Elöl a helykínálat tökéletes, úgy tervezték a vezetőt szolgálja ki minden tekintetben. Mintha egy fotelben ülnél, kényelmes kartámasz a váltó mögött, szinte a földön ülsz hallgatva a kellemes morgást. Apropó váltó, a sportosságra van tervezve, viszonylag rövid fokozatokkal, gördülékeny kapcsolásokkal. Hátul a helykínálat kisebb utazásokra alkalmas igazán, mögöttem (190cm) nehezen férnek el. Ennek ellenére hosszabb M7es utazást is töltöttek el hátul kényelmesen.
A csomagtér meglepően nagy, akár egy nagyobb utazásra is be lehet pakolni több személyre.

Amiben a kocsi eltér a szériától, hogy kapott egy Momo könnyűfém felni szettet, sportosabb 205/50R16-os gumival. Valamint egy Sebring sport kipufogó dobot, Momo sportkormányt, és egy hangrendszert mélynyomóval és erősítővel.

Összefoglalásként számomra tökéletes választás volt. Hibátlanul működik, keveset fogyaszt (7.5-8). Még mindig gyakran körbejárom annyira elvarázsol formája, és sokan megnézik útközben is. Semmire nem cserélném el.

Hibalista

- Amióta az enyém, semmilyen probléma nem akadt. Megvétel előtt nagyszervízen esett át, ami a szűrők cseréjéből és olajcseréből állt. A kéziféket kellett kicsit megerősíteni.

Ide hordtam szervizbe

SupraTrend

Nagyon szimpatikus társaság, áraik korrektek, és a munkát is gyorsan végzik. Csak a legjobbakat tudom elmondani.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Maximum mellé
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1993

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)