A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1993-1999)

Celica 1.8 GTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amerikai fekete cobra

Szöveges ítélet

Els? autóm kiválasztásakor fontos volt számomra az autó külseje, ereje és a vezetési élmény. Végül egy fekete amerikai változatú 1.8-as 120 LE Celica mellett döntöttem. Az amerikai változat nagyjából abban különbözik az európaitól, hogy hosszabb és van rendes csomagtartó része (szerintem ett?l sokkal szebben néz ki, mint az európai). Teljesen le voltam ny?gözve: gyönyör? ívelt formák, nagyon jó indulatú, stabil, kényelmes (f?leg elöl, hátul kevésbé, de elviselhet?), hihetetlen nyomatékos motor 3000 fordulatszámtól (bár egy pár 10 lóer?vel több elfért volna még benne, leginkább az alacsonyabb tartományban), rendkívül megbízható, gyakorlatilag a 100.000 km-es kötelez? vezérm?szíj cserén kívül csak olajat, ablakmosót és benzint kellett tölteni bele. Az egyetlen rossz élményem, hogy az USA-ban beszerelt riasztó id?nként megmagyarázhatatlan okból beindult és csak akkor állt le, amikor az akksi már megadta magát, és a riasztó gyártójának szervízében sem tudtak vele mit kezdeni. A rádió (gyári Panasonic) még egy érdekes dolog volt, mert csak a páratlan tizedes? rádióállomásokat tudta fogni (az amerikai autókban ez elég gyakori), így néhány adóról le kellett mondani. A gyári 14 collos (hogy ezt ki találta ki?) kerekeket lecseréltem 17" 215/45 -re, ami odaszögezte az autót az aszfalthoz, olyannyira, hogy városban a buszok által "kitaposott" nyomban komoly er?feszítést igényelt irányban tartani az autót, mert egyébként arra ment amerre a mélyedés vitte. Az ötödik fokozat olyan volt, ha 150-nél padlót nyomtam megugrott az autó. És akárhogy nyomtam 10.5 liter fölé egyszer?en nem bírtam vinni a fogyasztást. Javítani való gyakorlatilag nem volt vele, de 2 év után úgy gondoltam átnézetem rendszámtáblától rendszámtábláig és a szakszervízben (ismer?s szerel?) egy fél napos vizsgálódás után a hátsó rendszámtábla világítás egyik kiégett ég?jét találta csak, amit ha nem ? mond, nem hiszem el. És ugyan ez volt az eredmény két évvel kés?bb eladás el?tt, azzal a különbséggel, hogy akkor még ég?t sem kellett cserélni.
Mióta nehéz szívvel eladtam sokféle kocsi megfordult a kezem alatt, de egyik sem ér fel vele, pedig a többi autó jóval drágább és fiatalabb volt.

Hibalista

- Utólag beszerelt riasztó

Ide hordtam szervizbe

Toyota - Monor (ismer?s szerel?höz)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Toyota Sakura, Emil Frey kritikán aluli, de általában a szakszervízekr?l ugyanez elmondható, kivéve talán a monori Toyotát.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Ford Focus
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1993

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)