A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1989-1994)

Celica 2.0 Gt-i 16 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Toyota Celica 2.0 Gt-i 16 - 1991

Szöveges ítélet

1995-ben vásároltam az autót. Az azóta eltelt 10évben már már szerelemmé vált a kapcsolatom vele... csak a barátn?m meg ne tudja. ;-)
Szóval...
Igazán sok mesélni való szerencsére nincs. Az együtt töltött id? alatt megszoktam a kevés rossz tulajdonságát és már nem is tudnám felsorolni ?ket. Mint minden Toyota ez is megízható... soha nem hagyott cserben. Még akkor sem, amikor már liter szám fogyasztotta a vizet. Valószínüleg figyelmetlenségb?l egyszer/többször felforraltam a h?t?vizet és ezt a hengerfej egy repedéssel "jutalmazta". Én meg a szervízet közel 300.000,-forinttal, miután megjavította. Egyébként igazából sokat nem kellett rá költenem. A gyári szervízperiódusokat a mai napig betartom. Olajat kizárólag Castrol Formula RS Racing 10W-60-t teszek bele és a motorba csak gyári alkatrészek kerülnek. Mondjuk meg is látszik a gondoskodás.
Egy nagy problémám van, ez pedig a fényezés. Mint oly sok autó, ez is törötten került az országba és itthon festették az egészet.... valami sz@r anyaggal, mert a piros autó csúnyán fehéredik. Majd eccer egy fényezés segít rajta.

2001-ben úgy gondoltam, hogy össze kéne gyüjteni ennek a típusnak a tulajdonosait, rajongóit. A gondolatot tett követte és a TotalCar fórumán megszervez?dött az els? találkozó, majd a klub is.
2002 év vége óta hivatalosan is létezik a Toyota Sportautó Klub. Ha valakit érdekel, keresse fel a www.toyotasportautoklub.hu -t, vagy hívjon engem telefonon: Mészáros Csaba 70/247-6969

Hibalista

- 90.000km - féktárcsa csere 30.000,-Ft
- 180.000km - kuplungtárcsa 50.000,-Ft
- 270.000km - hengerfej felújjítás 280.000,-Ft
-
-

Ide hordtam szervizbe

Autofocus Szombathely

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Toyota Super Budapest

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1991
Kényelem (9) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 43000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 260000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Aleko 21412 Következő autója? Toyota .... vagy bármilyen autó amit Japánban gyártottak.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1989

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)