Olcsó és megbízható
Szöveges ítélet
1.6-os gáz-benzines 1991-es Toyota Celica. Nagyon olcsó fenntartású. Kíméletesen hajtva 7.5 l LPG-t fogyaszt. Soha nem hagyott cserben. Pöccre gyullad bármikor.
Koránál fogva egy-két probléma azért adódott: ablaktörlő műanyag része szétmálott, meg az egyik bukólámpa egyszer nem nyílt ki.
Legnagyobb problémám vele a rozsda volt, ami már elég rendesen rágta amikor megvettem, de problémás lemezek ki lettek cserélve (két küszöb, egyik sárhányó).
Egyébként olajcsere (10000 km-enként), fékcsere és semmi gond vele.
Két személynek kényelmes. A csomagtartóban keresztben lévő gáztartály ellenére is elég jól pakolható. A hátsó üléseken azért sokat nem üldögélnék, de pár órácskát azért ott is ki lehet bírni. Persze minél alacsonyabb az ember, annál jobb.
A formaterve a mái napig az egyik legszebb. Nagyon visszafogottan hajtom és így az 1.6-os motor elég is, aki vadulni akar vele, annak biztos jobban bejön az erősebb.
Ami hiányzik belőle, az a mára már teljesen általános és elterjedt biztonságtechnika. Ez a Celica fapados, de első autóként ez sokáig fel sem tűnt.
-----------
+ 25000 km
Kicseréltettem a csomagtartóban keresztben lévő gázpalackot: a pótkerék helyére került. Most már hihetetlen, hogy hogy pakolható! A hátsó üléseket ledöntve, kupéhoz képest hatalmas helyet kapunk.
Elszállt a kuplung, de olcsón és egyszerűen javították.
Ja és szivárgott a váltóolaj.
Hibalista
- Kézifék szajla - elszakadt - Motortartó csere - Ablaktörlő - Bal első lámpa végfok - Két küszöb, egyik sárhányó heggesztés. - - Elszállt a kuplung.
Ide hordtam szervizbe
Helyi erő
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 193000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Fr-v |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
