Legszebb forma a földön
Szöveges ítélet
Az autót Miskolc környékér?l vettem. Nekem nagyon bejön a formája. Szerintem egyszer?en gyönyör?. Elég sok mindent ki kellet csrélnem rajta. Szinte komplett futóm? felújításom volt, teljes fékrendszert cseréltem rajta, stb. Amikor már megszoktam, kezdett kevés lenni a teljesítménye az 1600kg-os önsúlyhoz. Ezért felelmeltem a turbónyomást 1-1.2bar-ig. Egy ideig m?ködött is rendesen, aztán egy komolyabb autópályás hajtás után csapágyas lett a motorja. Kintr?l hozattam bele egy komplett Carlos Sainz-os motorot+ECU-t+váltót+hajtásláncot. Így már teljes érték? Sainz lett az autóm. Meg is voltam vele elégedve, de egy id? után ez ei kevésnek bizonyult... :) Ezért cseréltem egy Integrale-ra.
Hibalista
- Csapágyas lett a motor, ezt a turbó is megsínylette.
Ide hordtam szervizbe
Ált. saját magam szervizeltem, nagyobb feladatoknál mint pl. motorcsere, a CELICA club-ból voltak segíteni.
Egyébként elég nehéz hozzáért? embert találni, és aki még nem csinált ilyet, szerintem arra nem érdemes rábízni...
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | GTi | Következő autója? | Lancia Delta HF Integrale |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
