Men?
Szöveges ítélet
1993-ban, érettségi után kaptam a kocsit. Ekkor még metálszürke szín? volt, elég kopottas, már a rozdafoltok is megjelentek rajta. Pár hónap után (más hibájából) sikerült az elejét összetörnöm. Ekkor találtam Gy?rben egy motor nélküli 83-as autót, ami az amerikai lefele csukódó lámpákkal készült.
A komplett eleje err?l került át, a köszöb és egyéb rozsdafoltok is ki lettek javítva, és ekkor kapott az autó fehér, min?ségi fényezést (az oldalsó m?anyag véd?k is el lettek tüntetve). Mondanom sem kell, hogy mindenki megfordult a kocsi után, parkolóban sem a nála ötször annyit ér? kocsikat bámulták meg.
Ezután minden probléma nélkül használtam kilenc évig, illetve egy mégis akadt: egy hosszabb úton a h?t?be men? vízcs? repedt el, amit ideiglenesen egy tekercs szigetel?szalaggal, majd otthon egy bontott cs?vel oldottam meg. A szokásos cserélend? alkatrészeken (gyertya, olaj, légsz?r?, olajsz?r?) kívül összesen egy vízpumpát és egy teleszkópot cseréltem rajta, mert egyikb?l elment a gáz(gázos teleszkóp, 82-ben!)
A kocsi tartósságára jellemz?, hogy a gyári teleszkópok 300e km után 90 %-osak voltak, a fékbetétek pedig 100e km alatt felére sem koptak le!
2002-ben egyre többet lehetet hallani a környezetvédelmi normák szigorításáról, és ebben még nem volt katalizátor, és az olajat is már elkezdte enni, ezért eladtam. Sajnáltam, nagyon. Aztán az új tulaj fél év alatt kétszer törte össze, túl gyors volt neki az autó. Mégjobban sajnáltam.
Hibalista
- 500 ft-os vízcs?, vízpumpa
Ide hordtam szervizbe
Gombás autócentrum, Beled, Gy?r-Sopron megye
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Opel Calibra |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |