A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Carina E (1992-1998)

Carina E 1.6XLi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Toyota - a nyugalom szigete

Szöveges ítélet

Akinek toyotája van annak a cím nem szorul magyarázatra a többieknek talán. A carinába beleülve az embernek nem szökik fel 200-ra a vérnyomása, nem kezd el hevesebben verni a szive mint egy alfában, bmw-ben. Korrekt, minden formai feltünősködéstől mentes japán-autó belseje van. Tágas, kényelmes, mindennel felszerelt (4 elektr.ablak, közp.zár, elektr.gyerekzár ajtóra-ablakra, klíma, ABS, állítható kormány stb.) amelyekért nevesebb? német autógyártók plussz pénzeket kérnek mert hogy ´ ez extra felszereltség´. Sohasem felejtem néhány hónapos Peugeot tulajlásomat.(Előtte évekig használt hű ´A´ Vectrámat ekkor sírtam vissza igazán). Reggeli izgalmak, beindul-nem indul, milyen alkatrész sz....k be ebben a hónapban, megint leáll menet közben és ha igen, hol? Városban, autópályán? Mára vége ennek az izgalmakkal teli életnek, megvettük a TOYOTA-t.

By the way, az egyhatos motor nem egy vadállat, 3000 rpm alatt takarékos (vegyes 6.5-7l/100km) attól felfelé meg húz, tipikus 16V. A140-160km/h kényelmes utazó sebesség vele. Csomagtere hatalmas 545l és bővíthető. Minden kézre esik benne, csúnya szóval ergonomikus, a váltó pontosan kis erővel jár egyszerűen minden úgy működik benne ahogy és amikor kell. Ezt főleg akkor érezzük amikor átülünk egy nem japán autóba. Hogy valami rosszat is mondjak: Istenem, közel 160000km után a két stab pálcát ki kellett cserélni. 4500.-/db. Ennyi belefér. A hangszigetelése lehetne jobb, a felverődő kavicsok hangját hallani az utastérben és a jobb első ajtó belső könyöklőjénél kicsit elvált a műanyag. Ez gondolom sok carina tulajnak ismerős lehet. Azt mondják drága az alkatrész. De ha nem kell hozzá akkor mi a drága? 3-4 éves francia és olasz kocsiban évente futómű alkatrészeket cserélni, az a drága. Egy példa: ebbe az 1.6-ba komplett vezérlés 1 db vez.szíj + 1 db görgő összesen 14000.- azaz tizennégyezer forint. Drága?A formája számomra szolidan elegáns de ez szubjektív dolog.A lényeg: mindig megy és megy, kötelesség tudóan mint egy jó katona és soha sem hagy cserben. Szeretjük.

Hibalista

- Első stabilizátor pálca jobb-bal 4500.-/db

Ide hordtam szervizbe

Megbízható autószerelő páros.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 146000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Peugeto 405 gld Következő autója? Toyota avensis II
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Carina E 1992

További ítéletek (191 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)