Országúti gepárd
Szöveges ítélet
Most is nagyon szeretem, lelke van az autónak...Lehetséges, hogy azért lelkesedem, mert egy 125-ös Polski Fiatból ültem erre a kocsira, de ezt inkább nem hiszem...Ez autó úgy jó, ahogy van, pedig semmi mai biztonsági elektronika, légzsák, légkondi, + minden ilyen nincs benne, a hátsó fékek még dobfékek,.....és még áradozhatnék sokáig.
Hibalista
- 11.éve használom, igaz szinte csak hétvégén és ünnep napon, ( még most is ünnep, ha beleülök és vezetni kezdem ) ám ez nem mindíg volt így, hogy hétvégi autós lettem, annak fibanciális okai is vannak...stb. Amióta a Shell Supert lehet kapni, azzal itatom és nagyon ízlik neki. Ez természetesen benzin. További jótanácsként mondom, hogy érdemes kb. 5 ezer kilométerenként a benzinbefecskendező tisztításáról gondoskodni, egy bizonyos erre a célra kifejlesztett adalékkal...
- Eddig csak a kötelező átvizsgálásokkal voltam vele szervízben, rendkívüli javításokat nem igényelt.Szóval szerintem szuper a járgány, minden vonatkozásban igazolta a német ADAC akkori megállapításait, amit az európai megjelenés idején tesztjeiben közzétett. Ja, és még valami: egyelőre nincs szándékomban eladni.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Kovács Monor, 4-es főút.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | polski fiat 125 | Következő autója? | Toyota RAV4, vagy Suzuki Grand Vitara |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
