Óóókos! Óóókos! Apuci szeme fénye!
Szöveges ítélet
A világ legjobb konstrukciója. Elképesztően keveset fogyaszt (bár én ultra takarékosan vezetek), kényelmes, hatalmas a csomagtere, ha kell 180-al utazik autópályán, húz ha huzatom és soha nem romlik el. Mikor megvettem, elvittem a Mayerhoz, hogy nézzék át. Minden gyári adat volt vaze. Kompresszió, teljesítmény, futómű, minden! Fenntartási költsége egy pincsi kutyáéval vetekszik. Viszont vásárlásnál nagyon vigyázni kell, mert a piacon nagyon sok a ny.eu-ból behozott széthajtott taxi, korábban rommá tört öszvér (1.6-os motor 2L-es kaszniban stb. stb) meg a céges agyonhajtott. Nekem mákom volt hogy Mo-i első tulajtól vettem. Érdemes a drágább típusokat megvenni amiket vissza lehet kerestetni márkaképviseletnél. Aki pedig hölgyeim és uraim vezetési élményre vágyik annak szíves figylmébe ajánlom ehe-ehe: http://www.dailymotion.com/ihuman/video/x1y5gy_shocking-commercial
Hibalista
- Több száz forintomba került a csillár izzójának cseréje, elment a klíma, kb 4-5e forintért újratöltve a gáz. Apróbb karbantartások pár ezer forintokért - elhanyagolható...
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer Budakeszi tapasztalatom szerint a legkorektebb az országban. Mindenki jófej, segítőkész és maximálisan megbízhatóak.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Ennek tökéletesen az ellenkezője mondható el a Váci Toyotáról...
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ka-fos-boa-őőőő | Következő autója? | Ennél csak szarabb lehet |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
