Nekem jó.
Szöveges ítélet
Autóbuzinak nem decens az egekig magasztalni egy Toyota Carina E-t, mert "lomha, ronda belül, végtelenül unalmas, kispolgári, középszerű, érzelemmentes, az utcán észrevehetetlen. Én igazán jó kocsikat nem vezettem, átlagosat viszont sokat, ezek közül egyikért sem adnám. Értékesítői minőségemben a szokásos flottaautó gépparkon vagyok túl, Astra (F,G,H), Corsa (82-2006 közötti szériák), Vectra B, Focus, Mondeo (előző), VW Jetta (új), Laguna 1,9D, Fiat Stilo. Privátban Kispók, Lada, Wartburg, Trabant Skoda 120, Kacsa, régi Swift, Opel Frontera 3.2, Ford Explorer 4.0, Mazda Mx5, a teljesség igénye nélkül. Ezek között 600ccm benzinestől a 4.0 V6-ig, az 1.3 dízeltől a 2.0 dízelig volt minden. Van ami gyorsabb, van erősebb, van kényelmesebb, van szebb, van fílingesebb, de polgári felhasználás mellett nekem ez a legjobb. Akartam családi unalmas kocsit venni, végül vettem egy Ford Explorert, mert egyszerűen a Carina kategóriájában bármit megnéztem, bárhogy hasonlítgattam, a végén egyszerűen azt éreztem, hogy nem kell.
Nekem elég dinamikus, mert én még olyan kocsikkal kezdtem, amik tényleg nem mentek, ezért lendületből vezetek (ordítanak néha a jobb egyben, mert nekem a mozgási energia megőrzése fontos szempont:-))
Nekem elég takarékos, mert az Expihez viszonyítok :-)))
Nekem elég gyors, mert soha nem megyek óra szerint 205-tel, amennyivel megy :-)))
Nekem elég tágas, mert majdnem nyújtott lábbal nem ülök soha magam mögött:-)))
Nekem elég jó a kanyarsebessége, mert az elfehéredett ujjakkal kapaszkodó utasok látványa bizonyíték és nem ígéret:-)))
Nekem elég megbízható, mert még soha nem romlott el annyira, hogy ne ment volna el a következő kötelező szervízidőpontig.
Nekem elég olcsó a fenntartása, mert szinte csak tankolnom kell.
Nekem is elég ronda benne a kárpit, viszont 12 év után sem rondább mint 4 évesen, nem kopik, nem szakad, nem "térdesedik".
Egy valamit utálok benne, hogy az akolnyi csomagtartón túl kicsi ajtó van, így vannak tárgyak, amelyek noha bent elférnének, sehogy nem lehet bevarázsolni őket a kocsiba. Ha 5 ajtós lenne aranyba öntetném.
Mit mondhatnék még? Nekem jó. Ennyi.
Hibalista
- kopó alkatrészek
- feszültségszabályzó kb 120000-nél
- nyekereg a kormánymű időnként, ha valaki a koppig kitekeri a kormányt, nekem szinte soha
- az első kuplung viszonylag hamar feladta, Budapesti napi használatban 120000-et bírt, az előző gazdájának a számlájára írom:-)
- Soha, de soha ne vegyél rá szar gumit!!! Csak azért mert a mai kompaktok már 15 vagy 16 colos kerekekkel kaphatóak ez még nem jelenti azt, hogy erre a másodosztály elég. Vegyél jót! (nem csak erre, mindenre, a biztonságon túl a kocsi kultúráltabban is szalad vele)
Ide hordtam szervizbe
Toyota Tsuso Szállás utca 7 éven keresztül, azóta elköltöztem, így kipróbáltam másik szervízt, lehet, hogy a távolság ellenére visszatérek
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Reálszisztéma Buda
Korrekt a kiszolgálás, le is mosták mielőtt visszakaptam, amihez nem voltam hozzászokva, viszont a diagnosztikával nem vagyok megelégedve. A Toyota Carinámtól feltétlen megbízhatóságot várok el, ezért nekem a szervíz precizitása és ordító felkészültsége a legfontosabb.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 125000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Kacsa, még megvan | Következő autója? | Explorer feleségautónak a Carina mellé |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
