A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Carina E (1992-1998)

Carina E 1,6 GLI 

Az ítélet értékelése
2,0(8 db)

Miss Csatahajó alias Vörös Sárkány

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem. :D Kicsi kocsim (Miss Csatahajó) családban maradó autóként szerepel nyilvántartásunkban,mert unokabátyámék voltak a korábbi tulajdonosok.Tőlük kaptam 1 teljes euroért.Igaz,már az elején elég sokat kellett beleölnöm,mert kuplung hibája volt,fékezésnél remegett az egész autó,olajcsere+stb.Szóval a kezdő összeg 801euroban állt meg,de akkor még a remegési kényszer benne volt kicsikémben.+150euroért ez a hiba is orvosolva lett.Már akkor tetszett nekem ez az autó,amikor még nem is volt az enyém.Tipikus bordó,szerintem mindenki tudja,melyik árnyalatra gondolok.Szóval szín bejött,csomagtér dettó,kényelmes,tágas,csak dícsérni tudom.2évig nem is volt gond vele,majd jött az első pofon.Félig saját hibámból összetörtem.Ekkor tanultam meg,hogy teherautósokra ne hallgassak az úton.Be akartam kanyarodni egy üzlethez,de ahhoz nekem keresztül kellett mennem a szembejövő sávon.Teherautós kollegától nem láttam semmit,de jelzett,hogy mehetek.Megindultam,ekkor kb.60-nal belémesett egy másik Toyota.Mit ne mondjak,szegénykém full-extrásan Totalcar-os lett.Utasoldalból annyit lehetett látni,hogy első szárny horpadva rendesen,kerék megbillenve,a lengéscsillapító pedig a keréken feküdt.Szüleim már akkor indítványozták,hogy adjam be bontóba,de én makacsul kiálltam a drágám mellett.Szimpla 800euroért meg is javították.(Megjegyzem,ez az autó idekint ebben az évjáratban 800euro körül mozog,szóval már bőven ráköltöttem a dupláját).Készen lett,3hónappal később meg mentem a főúton magam kis nyugodtságával.Egyszer azt vettem észre,hogy kifordul elém egy furgon.Mit ne mondjak 110km/h-nál a satufék rántott kormánnyal,vizes úton,szembejövő kamionnal megtette hatását.Sikerült úgy leszállnom az útról,hogy csak a kocsi oldala sérüljön,végigszántva ezzel egy bozótost kb.80-nal.(Gyönyörű sormintát csináltam rajta :D ) Ez a kis baleset még 700euromba került.Amikor a szerelőm meglátta az autót keresztet is vetett.Azt mondta,ezt már tuti nem élte túl a kocsi.Alváz deformálódásra gyanakodott.De szerencsére nem lett igaza.Plusz: mindkét baleset után egy karcolás nélkül szálltam ki az autóból.Ez szerintem a kocsi stabilitására és masszívságára igen jó példa volt.Csak dícsérni tudom.Igaz,a kipufogó kilyukadt szegénykémen,azóta apa csak otromba elvont csörgőkígyóként emlegeti a kocsimat.De szerintem a féltékenység beszél belőle. :) Igaz,ő sem panaszkodhat,mert egy 95-ös évjáratú Mazda 323 Familiája van.Gyorsulásira nem mernék ellene kiállni,pedig 100ccm-mel kisebb a motorja.Belső teréről meg még annyit,hogy egyszer fuvaroztam ismerősömet a repülőtérre.Hátul ült és megkérdezte,hogy kényelmesen ülök-e elől,mert ő hátul ki tudja nyújtani a lábát és nagyon kényelmesen ül.Tegyem hozzá,az illető hentes.Szóval összegezve nagy,kényelmes,stabil,masszív,keveset kell rá költeni és keveset fogyaszt.Barátnőm féltékenységből el is akarta adatni velem,mert elég sok időt fordítottam rá.De szerencsére megbarátkoztak.Igaz,én már megmondtam mindenkinek,hogy ez az AUTÓ addig marad,amíg én élek.Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom.Sokan fikázzák,mert öreg.De pont azok,akiknek frankó német autóik vannak,tegyem hozzá pár évesek és 4havonta szerelőhöz járnak velük.De ez van.Ilyen az élet. :) Mostmár nem untatok tovább senkit.Viszont remélem,hogy sikerült egy kis kedvet hoznom ehhez az autóhoz.Még valami.Örülök,hogy mindenkinek ennyi jó tapasztalata van ezzel az autóval kapcsolatban.Ha ezt megmutatom szüleimnek,hátha beleegyeznek abba,hogy átépíttessem bal kormányosra a kisasszonyt.Köszönöm mindenkinek,de főleg a Totalcarnak,hogy beindította ezt a topicot.

Hibalista

- Kuplung,fékek.

Ide hordtam szervizbe

Ger O´ Sullivan.Borris-in-Ossory-tól 3km-re Port Laoise irányába.Nem hinném,hogy hazánkban sokra megy bárki is az infoval,de ha esetleg valaki Írországban tartózkodik és jó szerelőt keres,tudom ajánlani.Gyors,precíz és olcsó.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 300560
Megbízhatóság (10) Vezetett km 98500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Toyota Carina E 4A-FE motor.Kaszni marad. :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Carina E 1992

További ítéletek (191 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)