Mamlasz
Szöveges ítélet
Hát először is: ez egy EGY NYOLCAS másodszor: AUTOMATA, ennélfogva igen ritkaságnak számít kis hazánkban.
avval kezdeném, hogy egy 1991 es Mitsubishi Galantból ültem át a 97 es Carinába, s nagyon gyorsan megállapítást nyert, hogy a japán autóipar hat éve alatt szemernyit nem fejlődött. sem műszaki tartalomban, sem dizájnban. kényelemben és vezetési élményben a mitsubishi simán nyerő, a motorban hegerenként két szeleppel több van a toyotának, s így kevesebbet is fogyaszt de általános motorizáltságban kultúráltabb a mitsu. Természetesen a korból, elhasználódásból eredő különbségek figyelembevételével.
Számomra teljesen érthetetlen hogy miért nincs benne pohártartó, vagy miért nincs benne síalagút a hátsó könyöklő mögött, vagy hogy az utasoldali első ülés hátára miért raktak ujságtartót, a vezetőoldali ülésre miért nem. érdekes, hogy a slusszkulcshoz bekötötték a késleltető világítást, azonban az utastér világítás csak hagyományosan ajtócsukódásra kapcsol. Miért van hátul dobfék?
Belül mintha egy ford transitban ülne az ember, tiszta haszonjármű filing, de legalább ugye semmi sem romlik el: minden a legegyszerűbb cucc, semmi bevállalás, pedig látszik, hogy minden tudásuk és eszközük megvan hozzá, s mégsem merik megvalósítani. Szerintem gyávák. a Lexus ban ugyanezek az emberek akkorát villantanak, hogy csak na.
Amúgy az 1.8 as automatával 107 lóerő 8 , 8 és felet fogyaszt átlagban, ami elfogadható. nem szaporítom a megbízhatóságról és hatalmas csomagtartóról a betűket, alábbiakat is már leírták mások, csupán megerősítem őket:
- Kissé gyenge tompított fényszórók
- Gyenge belsőtér világítás
- Az ajtókat az átlagosnál nagyobb erővel kell meglökni, hogy elsőre becsukódjanak.
- 120 km/h fölött erős menetzaj
- Magasan van a feneke, belső tükörből csak tippelni lehet a mögöttünk lévő autó elejét.
- Könnyen kopó kormány.
- A jobb első ajtón felhólyagosodott a műanyag borítás.
- Hátul dobfék
Összességében tök jó kocsi, ha valakinek van egy traktorja, vegyen mellé egy ilyet, észre sem fogja venni a különbséget! Épp csak szántani nem lehet vele!
Hibalista
- jobb első lengéscsillapítóból folyt az olaj, a többi a szokásos kopó futóműalkatrészek. Gábor, Gábor....
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Galant glsi - 1991 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
