A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Carina E (1992-1998)

Carina E 1.8 GLi automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mamlasz

Szöveges ítélet

Hát először is: ez egy EGY NYOLCAS másodszor: AUTOMATA, ennélfogva igen ritkaságnak számít kis hazánkban.

avval kezdeném, hogy egy 1991 es Mitsubishi Galantból ültem át a 97 es Carinába, s nagyon gyorsan megállapítást nyert, hogy a japán autóipar hat éve alatt szemernyit nem fejlődött. sem műszaki tartalomban, sem dizájnban. kényelemben és vezetési élményben a mitsubishi simán nyerő, a motorban hegerenként két szeleppel több van a toyotának, s így kevesebbet is fogyaszt de általános motorizáltságban kultúráltabb a mitsu. Természetesen a korból, elhasználódásból eredő különbségek figyelembevételével.

Számomra teljesen érthetetlen hogy miért nincs benne pohártartó, vagy miért nincs benne síalagút a hátsó könyöklő mögött, vagy hogy az utasoldali első ülés hátára miért raktak ujságtartót, a vezetőoldali ülésre miért nem. érdekes, hogy a slusszkulcshoz bekötötték a késleltető világítást, azonban az utastér világítás csak hagyományosan ajtócsukódásra kapcsol. Miért van hátul dobfék?
Belül mintha egy ford transitban ülne az ember, tiszta haszonjármű filing, de legalább ugye semmi sem romlik el: minden a legegyszerűbb cucc, semmi bevállalás, pedig látszik, hogy minden tudásuk és eszközük megvan hozzá, s mégsem merik megvalósítani. Szerintem gyávák. a Lexus ban ugyanezek az emberek akkorát villantanak, hogy csak na.
Amúgy az 1.8 as automatával 107 lóerő 8 , 8 és felet fogyaszt átlagban, ami elfogadható. nem szaporítom a megbízhatóságról és hatalmas csomagtartóról a betűket, alábbiakat is már leírták mások, csupán megerősítem őket:

- Kissé gyenge tompított fényszórók
- Gyenge belsőtér világítás
- Az ajtókat az átlagosnál nagyobb erővel kell meglökni, hogy elsőre becsukódjanak.
- 120 km/h fölött erős menetzaj
- Magasan van a feneke, belső tükörből csak tippelni lehet a mögöttünk lévő autó elejét.
- Könnyen kopó kormány.
- A jobb első ajtón felhólyagosodott a műanyag borítás.
- Hátul dobfék

Összességében tök jó kocsi, ha valakinek van egy traktorja, vegyen mellé egy ilyet, észre sem fogja venni a különbséget! Épp csak szántani nem lehet vele!

Hibalista

- jobb első lengéscsillapítóból folyt az olaj, a többi a szokásos kopó futóműalkatrészek. Gábor, Gábor....

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 87000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Galant glsi - 1991 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Carina E 1992

További ítéletek (191 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)