A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Carina E (1992-1998)

Carina E 1.6 xli 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Má megen egy toygli

Szöveges ítélet

Szóval Carina, mindig csak jót hallottam róla, és a sok -ismerősök szerint - hülyeség (corolla gti, astra gsi, bmw coupe, golf gttdi, stb.) után gondoltam révbe érek. Nem igazán tetszett, de gondoltam megkedvelem, ha használom. Így is lett, de azért a hanyatt esés ottmaradt valahol a bömbiknél, és még sok minden más is. A tisztánlátás kedvéért írnék pár általam tapasztalt tulajdonságot.
Kezdjük a lelkével: 1.6 - os motor 116Le, ez jó (japcsi verzió). Jól megy, szépen felpörög és húz is rendesen. Fogyasztás nagyon baráti, nekem eszi az olajat, de nem túl vészesen (a corolla gtiben 280e km volt mikor eladtam, és olajat nem evett). A mutató szépen 200 körülire, kicsit fölé is vihető. Ennyi bőven elég is. Alapjáraton halk, pörgetve, illetve nagy sebességnél hangos - szélzaj is erős - 120 km/h-tól (az astra gsi után nekem minden csendessé, az 5-ös Bömbi után pedig minden hangossá vált). A motor hamar melegszik, így nem kell sokáig fázni, a klíma pedig jól hűt. Kuplung , váltó közepes (hátramenet akad). Fék kicsit gyenge.
Külsőségek: áramvonalas, lapos, alacsony, hosszú. A formáját döntsék el, hogy tetszik vagy sem, nem divatautó az biztos, de nem is arra alkották.
Praktikus, elől - hátul nagy hely, nagy csomagtartó, kényelmes ülések. Műszerfal egyszerű, áttekinthető, és jól zörög (kutatom, csapkodom, feladom), kapcsolók könnyen kezelhetőek.
Lapossága, csekély tömege miatt is jól megy, keveset fogyaszt. Hátrány, hogy a biztonságérzet és a masszívság távoli tőle. Ezt nem szeretem. Inkább hullámzó, mint sportos futómű.
Összegezve: Egy jó autó, de nem több. A megbízhatóságtól nem esek hanyatt, mert eddíg még egyik autóm (corolla gti-1990, béka civic 1.5 - 1997, BMW 318is sírok utánad úgy hiányzolcoupe - 1991, 3-as golf gttdi - 1997, astra gsi -1992, BMW 520i - 1992) sem hagyott ott az út mellett. Hát most ennyi, később még bővítem a tapasztalatokat.

Bővítés 2008.05.05: Továbbra is jó autó, továbbra sem szeretem igazán. Csapágyak búgnak, műszerfal zörög, a kipufogó lyukad, fék nyekereg, az olaj fogy - korral jár. A kis tömeg és a több mint 4,5m hossz kanyarokban imbolygóvá teszi a hátulját, hát nem egy sínautó. Nemrég földútra kellet mennem ezt az alacsony építése miatt nagyon utálta, hamar visszafordultunk. Talán túl sokat várok, igen, ez valószínű. Jó autó ez, tényleg nem rossz. Valószínűleg, ha jobban szeretném, hibáit is kedvesebben fogadnám (a biztonságérzet és a nyomaték akkor is hiányozna). Szóval mi legyen? Marad! Bömbi nem kell, vagyis kell, de nem lesz - megnősültem, most más a fontos. Sajnos a használt BMW állomány rendkívül drága, ezért Avensis felé kacsingatok, de nemrég beültem egy 2004-es mazda 6-ba, hiba volt - jajdetetszett. Talán jövőre, vagy később mindegy, a jelszó: 5ajtó, 2liter, minimum 3-as törésteszt, persze ha lenne most 3 milla akkor egy használt mazda 6 gt 2,3. De nincs, még fél se, ha meg összejön egy kevés akkor irány a bank és lakáshitel csökkentés. A fene egye meg az autók iránti kiolthatatlan szerelmemet. Carina te maradsz, oszt ennyi.

2009. január 19. Jó autó volt, de nem az én világom, eladtam. Most már kint áll az új (14 éves), Volvo 850 T5 226Le, 300Nm, full extra, aut. váltó kivételével. Egy más világ, természetesen a fogyasztás is.

A lényeg: Tényleg egy jó autó a Carina E, ajánlom mindenkinek, akinek több esze van nálam. De ha megengedik most rohanok, mert már 7-8 órája nem hallottam, éreztem, ahogy a turbós benzinmotor felpörög, sívit, majd a téligumit és a benzint rendkívül gyorsan elhasználva a távolba repít.

Hibalista

- Bal oldali küszöb - 25e
- Vezműszíj, olaj, olajszűrő, benzinszűrő, légszűrő - 40e
- Egyenlőre csak a kötelezők.
- Bővítés: 2008.05.05. Bal oldali kerékagycsapágy: 16 ezer, a jobb oldali is búg - majd egyszer.

Ide hordtam szervizbe

Haver.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 181000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 520i Következő autója? Volvo 850 T5
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Carina E 1992

További ítéletek (191 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)