Jöhet a következő 100.000 km!
Szöveges ítélet
Sajnos nem tudom szerkeszteni a néhány éve leírt ítéletemet, ami: Az egyetlen "nő", akinek jól áll a hatalmas "kuffer"! címen olvasható.
Úgy gondoltam megérdemli a típus, hogy ennyi idő után újra leírjam, hogy továbbra sincs ettől jobb ár/érték arányú autó a piacon. A kocsi a legutóbbi ítéletem óta is hibátlanul teszi a dolgát minden nap.
Azóta kicsit otthonosabbá tettem a belteret, már csak a felirat jelez alapfelszereltséget, belül a jobban felszerelt GLi belső fogad, ami lényegesn szebb, esztétikusabb. Minden, a korra jellemző gyári extra benne van már a napfénytetőt és az ülésfűtést kivéve. Kapott egy tempomatot is, amit melegen ajánlok mindenkinek. A leghasznosabb találmány, aminek benne kell lennie egy autóban. Azért is tettem mindezt, mert remélhetőleg még jó néhány, az eddigihez hasonló boldog kilóméter vár ránk, így megérte a ráfordítást.
Idén műszakizott. Sajnos ezúttal nem volt időm átvizsgálni, ami nem jelent mást, mint ellenőrizni, hogy minden rendben, mindenki a helyén. Szerencsére ez sem zavart be az eddig megszokott képbe, a kocsi így is gond nélkül vizsgázott le. Hihetetlen más márkához képest, lassan már én is ott tartok, hogy ilyen nincs.
Pedig van mihez hasonlítanom a megbízhatóságot, mert munkámból kifolyólag jó néhány kocsit vezettem már, kísérem figyelemmel az elhasználódásukat, fenntartásukat. Azt kell mondjam, hogy a mostani kocsik mélyen elkeserítőek a Carina-hoz képest. Sajnos a Toyota is visszaesett a minőség területén az utóbbi években. Ez kiemelten jellemző a nem japánban gyártott darabokra. Bár, ha lehet hinni a Toyota jelenlegi elnökének újra a minőségre fogják helyezni a nagyobb hangsúlyt, ami igen örvendetes. Ezt vártam tőlük, hogy felismerik, hogy az a fajta, sokszor a minőséget háttérbe szorító tömegtermelés, amit eddig folytattak, nem méltó hozzájuk. Nem méltó az eszméhez, ami azzá tette őket, amit a Toyota név jelent.
Visszatérve a saját kocsimhoz továbbra sem tudok mást mondani: Köszönöm a Toyotának ezt a fantasztikus gépet!
Jöhet a következő 100.000 km!
Hibalista
- A legutóbbi írásom óta semmi.
Ide hordtam szervizbe
Szerelő??? Tessék? Mindent meg tudnék rajta csinálni, ha kellene. Eddig nem kellett, pedig már túl vagyunk a közös 80.000, az összesen 300.000. km-en!!! Olajfogyasztás nélkül!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 142000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Prius II, vagy Prius III. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
