A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Carina E (1992-1998)

Carina E 1.6 XLi Liftback 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Jöhet a következő 100.000 km!

Szöveges ítélet

Sajnos nem tudom szerkeszteni a néhány éve leírt ítéletemet, ami: Az egyetlen "nő", akinek jól áll a hatalmas "kuffer"! címen olvasható.
Úgy gondoltam megérdemli a típus, hogy ennyi idő után újra leírjam, hogy továbbra sincs ettől jobb ár/érték arányú autó a piacon. A kocsi a legutóbbi ítéletem óta is hibátlanul teszi a dolgát minden nap.
Azóta kicsit otthonosabbá tettem a belteret, már csak a felirat jelez alapfelszereltséget, belül a jobban felszerelt GLi belső fogad, ami lényegesn szebb, esztétikusabb. Minden, a korra jellemző gyári extra benne van már a napfénytetőt és az ülésfűtést kivéve. Kapott egy tempomatot is, amit melegen ajánlok mindenkinek. A leghasznosabb találmány, aminek benne kell lennie egy autóban. Azért is tettem mindezt, mert remélhetőleg még jó néhány, az eddigihez hasonló boldog kilóméter vár ránk, így megérte a ráfordítást.
Idén műszakizott. Sajnos ezúttal nem volt időm átvizsgálni, ami nem jelent mást, mint ellenőrizni, hogy minden rendben, mindenki a helyén. Szerencsére ez sem zavart be az eddig megszokott képbe, a kocsi így is gond nélkül vizsgázott le. Hihetetlen más márkához képest, lassan már én is ott tartok, hogy ilyen nincs.
Pedig van mihez hasonlítanom a megbízhatóságot, mert munkámból kifolyólag jó néhány kocsit vezettem már, kísérem figyelemmel az elhasználódásukat, fenntartásukat. Azt kell mondjam, hogy a mostani kocsik mélyen elkeserítőek a Carina-hoz képest. Sajnos a Toyota is visszaesett a minőség területén az utóbbi években. Ez kiemelten jellemző a nem japánban gyártott darabokra. Bár, ha lehet hinni a Toyota jelenlegi elnökének újra a minőségre fogják helyezni a nagyobb hangsúlyt, ami igen örvendetes. Ezt vártam tőlük, hogy felismerik, hogy az a fajta, sokszor a minőséget háttérbe szorító tömegtermelés, amit eddig folytattak, nem méltó hozzájuk. Nem méltó az eszméhez, ami azzá tette őket, amit a Toyota név jelent.
Visszatérve a saját kocsimhoz továbbra sem tudok mást mondani: Köszönöm a Toyotának ezt a fantasztikus gépet!
Jöhet a következő 100.000 km!

Hibalista

- A legutóbbi írásom óta semmi.

Ide hordtam szervizbe

Szerelő??? Tessék? Mindent meg tudnék rajta csinálni, ha kellene. Eddig nem kellett, pedig már túl vagyunk a közös 80.000, az összesen 300.000. km-en!!! Olajfogyasztás nélkül!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 142000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Prius II, vagy Prius III.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Carina E 1992

További ítéletek (191 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)