A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Carina E (1992-1998)

Carina E 1.6 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi japán

Szöveges ítélet

1 tulajtól vettem 2005.12.28(szerencsére nő volt).Hazafelé le is tiltattam 3.ban vénetlenül,siettem vele dolgozni!Másnap megkapta a direktszűrőt,pedig sokan mondták,h NEM tesz jót a motornak!Majd meglátjuk!Azóta is rajta van!Eleinte sokat tiltattam,jó volt a hangja!Később kapott a univerz. sportdobot ami 2hónap alatt teljesen szétrohadt rajta!Kicserélték!Sajna a gyárit le kellett vágni,e teljesen jó állapotban volt!2008-ban kapott 4 gázos lgátlókat amitől olyan kemény lett a futómű,h az elejét szinte le sem lehet nyomni.Kapott 16-os alufelnit 205/50-es gumival a 14-es 185/65 acél helyett!Az alufelnivel 2.5bár-ral járok és nem kopik rosszul.2009 nyarán kap continental205/40-es gumikat!Meglátjuk milyen lessz!Azt hittem sokkal gyengébb lesz,hát nem lett!Viszont sabilabb és sokkal biztonságosabbnak érzi még anyum is!!!Néha 5 fővel is megyek vale,nem igazán venni észre!Mint álltalában és állítólag a 16 szelepes motorok csak 3000rpm körül kezd el menni viszont 6200ig húz!Az alufelnivel meg az új AL-Ko(nem voltak sokkal jobbak a bilstein-ek sem) telókkal 140-nél is nyúgottan csalinkázok sz úton!Mióta nálam van 3 éve a futóműhöz még hozzá sem nyúltam!Aztán kicsit rozsdás volt a fék tárcsa széle,ezért kapott 1pár Zimmerman lyukasztott tárcsátárcsát!Na az lassítja az autót 5fővel 160-ról is!Hiányzik belőle az ABS,de ezt én választottam így.1seb.-60km/h, 2seb.-100km/h, 3seb.-150km/h, 4sem 190km/h,5-ben még 200-nál többet nem tudtam vale menni,de nem is megyek autópájára!És még nincsis leültetve!!Fél éve ki van vágva a katalizátor és csak 1 cső van hátra meg a 120-as végű dob amivel elég hangos.Megint csak mondták.h nem vénetlenül van fojtás a motornak!Majd beégnek a szelepek,tömítések!Semmi!Pedig hetente többször is tiltatom,sajnos csak 6200ig.Gondoltam kicsit belenyúlunk a kompjúterbe,de mondták,h a denzo-ba nem tudnak!Annyira nem jártam még utána!A Motorba még nem volt belenyúlva,de SZERETNÉK (hengerfej síkolás,fúrás,könnyítés...)!Sajnálom szétszedni hátha onnantól kezdődnek majd a bajok!Szeretnék hobbiautónak 1 Nissan Sylviát vagy Toyota Suprát

Hibalista

- termosztát(2800ft) szokásos,fékek,szíjak...

Ide hordtam szervizbe

jómagam

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

apum

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 234000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Tercel 1.5 (82) Következő autója? Avensis
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Carina E 1992

További ítéletek (191 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)