Igazi japán
Szöveges ítélet
1 tulajtól vettem 2005.12.28(szerencsére nő volt).Hazafelé le is tiltattam 3.ban vénetlenül,siettem vele dolgozni!Másnap megkapta a direktszűrőt,pedig sokan mondták,h NEM tesz jót a motornak!Majd meglátjuk!Azóta is rajta van!Eleinte sokat tiltattam,jó volt a hangja!Később kapott a univerz. sportdobot ami 2hónap alatt teljesen szétrohadt rajta!Kicserélték!Sajna a gyárit le kellett vágni,e teljesen jó állapotban volt!2008-ban kapott 4 gázos lgátlókat amitől olyan kemény lett a futómű,h az elejét szinte le sem lehet nyomni.Kapott 16-os alufelnit 205/50-es gumival a 14-es 185/65 acél helyett!Az alufelnivel 2.5bár-ral járok és nem kopik rosszul.2009 nyarán kap continental205/40-es gumikat!Meglátjuk milyen lessz!Azt hittem sokkal gyengébb lesz,hát nem lett!Viszont sabilabb és sokkal biztonságosabbnak érzi még anyum is!!!Néha 5 fővel is megyek vale,nem igazán venni észre!Mint álltalában és állítólag a 16 szelepes motorok csak 3000rpm körül kezd el menni viszont 6200ig húz!Az alufelnivel meg az új AL-Ko(nem voltak sokkal jobbak a bilstein-ek sem) telókkal 140-nél is nyúgottan csalinkázok sz úton!Mióta nálam van 3 éve a futóműhöz még hozzá sem nyúltam!Aztán kicsit rozsdás volt a fék tárcsa széle,ezért kapott 1pár Zimmerman lyukasztott tárcsátárcsát!Na az lassítja az autót 5fővel 160-ról is!Hiányzik belőle az ABS,de ezt én választottam így.1seb.-60km/h, 2seb.-100km/h, 3seb.-150km/h, 4sem 190km/h,5-ben még 200-nál többet nem tudtam vale menni,de nem is megyek autópájára!És még nincsis leültetve!!Fél éve ki van vágva a katalizátor és csak 1 cső van hátra meg a 120-as végű dob amivel elég hangos.Megint csak mondták.h nem vénetlenül van fojtás a motornak!Majd beégnek a szelepek,tömítések!Semmi!Pedig hetente többször is tiltatom,sajnos csak 6200ig.Gondoltam kicsit belenyúlunk a kompjúterbe,de mondták,h a denzo-ba nem tudnak!Annyira nem jártam még utána!A Motorba még nem volt belenyúlva,de SZERETNÉK (hengerfej síkolás,fúrás,könnyítés...)!Sajnálom szétszedni hátha onnantól kezdődnek majd a bajok!Szeretnék hobbiautónak 1 Nissan Sylviát vagy Toyota Suprát
Hibalista
- termosztát(2800ft) szokásos,fékek,szíjak...
Ide hordtam szervizbe
jómagam
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
apum
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 234000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Tercel 1.5 (82) | Következő autója? | Avensis |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
