A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Carina E (1992-1998)

Carina E 1.6 XLi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elnöki méret? autó isteni megbízhatósággal

Szöveges ítélet

Az el?z? autónkat azért akartuk lecserélni (Citroen ZX kombi), mert nem volt benne klíma, és nem bírtuk a nyári h?séget. Mindenképpen francia autót akartunk a kényelem miatt, japánra nem is gondoltunk. Egyik haverom rávett, hogy nézzünk meg egy Carina E-t, próba után annyira megtetszett a kocsi, hogy másnap meg is vettem. Utána kezdtem olvasgatni a neten a Toyota híres megbízhatóságáról, ami f?leg a Carinára igaz. Meg kell mondanom, ebben a mai napig nem csalódtam, hihetetlen megbízható. Már 200 ezer km fölött van a futásteljesítménye, de semmi hiba nem jött el?, mióta nálam van, és az ismer?s el?z? tulajnál sem. Ilyen korú és futásteljesítmény? autóknál természetes, hogy itt-ott folyik az olaj, olajpára, elektromos kontakthibák, de ennél minden tökéletesen m?ködik, és teljesen száraz a motortér. Bevittem nemrég egy Peugeot szervízbe klímát ellen?riztetni, és a szaki még nem mért rá, de már mondta, hogy ha Toyota, akkor biztos jó lesz. Az is volt. Ezután 3 szerel? átnézte, és nem hitték el, hogy ennyi km után így egyben van.
A kocsi formája nekem nagyon tetszik, rendkívül nagy és tekintélyt parancsoló. Észrevettem, hogy mióta ezzel járok, nem villognak le a bels? sávban. Ez különösen az ordas hátuljának köszönhet?.
A kocsi bels? tere is hatalmas, én 186 centi magas vagyok, kényelmes üléshelyzetben ülök a vezet?ülésben, és ekkor mögöttem egy ugyanakkora ember pazar kényelemben elterpeszkedve ülhet. A csomagtartó mérete hasonló a beltérhez, tehát hatalmas (545 liter). A beltérr?l még annyit, hogy japán autóhoz mérten minden kezel?szerv ott van ahol kell. Az autó korához képest jól felszerelt. A kocsi karosszériáján még a korrózió el?jelei sem láthatók.
Az 1.6-os motor jól mozgatja a nagy kasznit. Gyorsulása kb. 11 sec 100-ra. A kuplung kellemes, a váltó kiemelked?en jó, szinte magától beugrik a fokozatokba. A szervókormány se nem könny?, se nem nehéz, érzem az úttal a kapcsolatot. Egyedüli dolog, ami nem tetszik benne, az a rugózása, ami igen keményre és sportosra van hangolva, de ez azt is jelenti, hogy az úttartása és a kanyarstabilitása rendkívül jó. Fogyasztása nekem télen városban és nyáron klímával 8l, hosszú távon 6-6.5, ami egy ekkora testt?l nem rossz. A beltér anyagai átlagosak, tipikus japánosak, láttam már igényesebbet is, de id?tállóak. Az ülései nem francia fotelek, de kényelmesek, hosszútávon sem fárasztóak, a magasságuk állítható és van gerinctámasz.

Hibalista

- vezérm?szíj + 3 meghajtószíj (20000, cserével együtt), els? fékbetét (10000)

Ide hordtam szervizbe

Mindenhez ért? olcsó maszek

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 172000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? ZX kombi Következő autója? Toyota Avensis II
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Carina E 1992

További ítéletek (191 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)