A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Carina E (1992-1998)

Carina E 2.0 Gli 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Eddig semmi meglepő. Ahogy vártam.

Szöveges ítélet

Úgy kezdődött, hogy elképzelésem százféle volt..Szűkült a kör, estek ki a különböző modellek, amik egyébként vonzóak voltak (úgy mint: Saab 9000, Volvo 850, W124 Merci.) A családban volt már Saab, egy 9000-es, imádtam, de vagyonok mentek rá..Ugrás. W124-es, no komment a hazai kínálatról..de nem is erről akartam írni..
Tizenegynéhány Carinát néztem meg. Egy pár tapasztalat okulásul: A szaki szerint nem létezik Carina 120 ezer km-rel, én hiszek neki. Láttam olyan 1.6 ost amiből dőlt a kék füst, ami a kereskedő szerint a kipufogóban lerakódott dzsuva távozását jelezte..köszi. Újrahúzott kormány, kinyalt belső, ne dőljünk be! A facelift előtti, azaz régi hűtőrácsos Carinák belseje sokkal időtállóbb mint az újabbaké, de az újabbak belső anyagai is jók, úgyhogy nem kell kormányt bőrözni 130e után..Az enyémben 258e km van, még nem bőröztettem, de nem vészes, "csak" látszik a pár megtett km..
Legendákat hallani megbízhatóságáról, és igaz is..csak másokat tudok ismételni, nekem semmi bajom vele. Az előző tulaj is odafigyelt rá, nincs széthajtva, leharcolva..köszönet innen is.
-Motor, menetteljesítmény: 2.0 16v 133 Le. Véleményem szerint kell ebbe a kocsiba. Mentem 1.6-ossal, tudom, hogy nem rossz, de érdemes két literest venni, ugyanis alig kajál többet, cserébe halkabb, jobban megy, nem pörög szét és sokkal kényelmesebb vezetni..Én 8-9 l-rel járok, városban kéri a 9-10-et, de országúton 8 alá lehet menni vele, persze ha jó a motor. Nem hajtom, általában 90-100 között megyek, vagy annyit se, autópályán próbáltam 160-at, ez nem gond neki. (200 korul van a vége) 9mp alatt van százon, ezt is kipróbáltam, de minek..Egyáltalán nem illik a kocsihoz.
Futómű: Olvastam negatív kritikákat, egyetértek velük..Kemény a futómű, hiába, az E Európát jelent, nem magyar utakat. Viszont megtartja a kocsit, nincs vele baj. Én elvagyok vele, kerülöm a kátyukat, minta a többiek.
Karosszéria, belső: Nem kis autó, tolatni nem egy leányálom, szokni kell, ugyan úgy, mint a holttereket..) Mondták, hogy nem túl izgalmas forma, nem tudom, nekem bejön, igazából a 4 ajtós sokkal jobban. Az enyém nem rohad, a szerelő azt mondta, hogy addig ne is izguljak semmi miatt.
Kényelmes és nagy belül. A fent említett facelift előttiek belső tere nagyon jó minőségű és szerintem szép is, az újabbaknál jellemző (bb) a randa kárpit megjelenése. Annyi baj legyen.
Mindenkinek csak javasolni tudom. Nem fogják újra gyártani sajnos, szerintem nem érné meg, mert nem kell rohangálni a szerelőhöz és nagyon kiszámítható autó..
Sok szerencsét mindenkinek.

2008 utolso napja:

A kocsi mar tul van a 260ezer km en es meg semmi baja.
Olajcsere ota egy csepp olajat nem evett..

2009 Május, 264400km
Nem sokat raktam bele a télen, koltségek sem igen voltak.
Nem melegedett a motor rendesen, ugyhogy termosztatcsere kellett, azota pont kozepen all a mutato, akár minusz 10 fok van, akár +30. Lassan eljon a szijak cseréjének ideje, osszesen kb. 65 ezer forintra szamithatok (munkadijjal), es akkor semmi problema még 100ezer km-en keresztul.
Fontos: Gyári szijak 100e km, Utángyártott: 60e km, erre nem árt odafigyelni. Az olaj még olyan, mintha tegnap cseréltem volna, pedig nem, hanem még nyáron, de ez természetes..

Hibalista

- Ide írok minden eddigi költséget..
- Megvételkor:
- -Féktárcsák, betétek
- -Olajcsere (motor-váltó)
- -Futomű, kormánymű állítások
- -Kerékcsere
- Összesen: 109e Ft
-
- Azóta:
- -Tetőablak csere (bontott cucc+szerelés+utánajárás) 48000Ft
- -Első lámpa érintkezés, kisebb elektronikai szöszmötölés 2000Ft
- -Kerék centírozás 2000ft
- -Termosztát (gyári, kb. 7000Ft)

Ide hordtam szervizbe

-Szentendre, ex Toyota, most Suzuki.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

-Jani, ő jó..:D

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 255000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Toyota Aristo/GS 300 (egyszer) Mellé egy kisebb Toyota a városba..
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Carina E 1992

További ítéletek (191 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)