A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Carina E (1992-1998)

Carina E 1.6 XLi  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb paripa kisöccse

Szöveges ítélet

A Legjobb paripa letörlesztése után kellett valami hitel....Ez lett belőle.Tudtam,hogy minek kellene beleférni a kevés kis pénzembe.Maradt a Carina.És nem bánom.
Essünk túl a hibákon:
Sedan.Egyáltalán nem pakolható,idiótán néz ki.
Csak 1.6,és érzem,hogy csúszik a kuplung,ergo:lusta.
Legalább kétszer törve volt.És a fényezőt,aki "javította" kifilézném.
Tuti nem 235000 volt benne!!!
...és ennyi.

A hazahozatal,és a kötelező papírmunka után jött a motor átnézés.Vezérműszíj+feszítő,generátor-,klíma-,szervó szíj,és egy légszűrő összesen 30.000!Az olajat,és az olajszűrőt a szerelő intézte.
A klíma jól hűt.A fék kicsit nyüszít,de fog,jó benne terpeszkedni,és nagyon jó,hogy nem kell másfél órát bkvzni melóba menet.
Lassan kell megint költeni rá.Pl:téli gumi,mp3-as cd,nyárra 15"-os felni+gumi.
Az a baj,hogy ezek a japók tényleg borzalmasan jó autót csináltak....mondjuk egy hybrid Gs-nek nagyon tudnék örülni.....

Szeretném ha már az én sedan-om is olyan állapotú lenne,mint a fater liftback-je.Mert azért az A legjobb paripa!

Frissítés 1.0 2009.02.05. :

Ősszel átadták az M0 keleti szakaszát.Azóta a vas már nem csak 560-570km -t megy,két általában 50-51 literes tankolás között.Hatótávolsága megnőtt 680-690km -re.És fürgébb lett.És a fék is "lekopta" a nyüszítést....

Amúgy meg jöjjenek az eddigi költségeim:

Szélvédő csere munkadíjjal 22.800.- (Tam Glass R.palota)
Hátsó motortartó bak (bontott kb 10.000.-),első stabilizátor pálcák (4.500.-/db) hozzá a Főtaxi szervíz munkadíj 4000.-
Vízpumpa 9.500.- (Toyota bontó,és alkatrész bolt Késmárk u.) ennek a beépítése családiasan zajlott.
50mm belső átmérőjű flexi-cső a kipufogóba 7.600.-,kipufogó csonk utáni első (roppantós) tömítés 660.-,a beépítése,plusz a hátsó hídnál a könyök heggesztése 10 db Sport Szelet,amiért örök hála Gabi úrnak!

ACHTUNG! A motortartó bak autóalkatrész forgalmazónál megvásárolhatatlan!Toyota szervíz (Super) 3 nap szállítással 23.000.- -ért adja.Bontóban érdemes a fickó csavarnyúzóját elkobozni,és a gumiöntvény közepét megfeszíteni,mert ahol én vettem,ott is próbáltak már eleve repedt-szakadt sz@rt eladni!

Hibalista

- szíj,szűrő,folyadékok csere,munkadíjjal 40000
-

Ide hordtam szervizbe

Ismerős,olcsó,gyors,tökéletes!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 235000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Lexus
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Carina E 1992

További ítéletek (191 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)