A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Carina E (1992-1998)

Carina E 1.6 XLI 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A barátnőm, Karina, aki jól kijön a feleségemmel is

Szöveges ítélet

Nagyon utánanéztem. Főleg a népítéleten, de próbáltam a lehető legtöbb infót összegyűjteni. Egy cimborámnak volt, ő volt az esküvői fuvarom, úgyhogy érzelmi szálak is fűztek a gépjárműhöz. Nagyon szerettem azt az autót, korához képest szép, kényelmes, nagy és relatíve megy is. Sajna azóta az már az égi országutakat rója rendületlenül. Szóval elkezdtem keresni egy autót. Legyen benne dupla lufi, klíma és ne legyen leharcolt, de férjen bele egy misibe. Ezt szerintem nem kis kihívás. Eger kilőve, maradt a használtauto.hu. Végül Zalaegerszegen találtam rá. Nem kis távolság pedig mindkettő Eger. Sajna fehér, de ezt ellensúlyozandó benne van a gáz, minek következtében 1600 Ft-ból megyek 100Km-t. Vigyázok rá, hogy benzinnel is használjam, a kenés miatt ugye. Kicsit hitetlenkedve olvasom, hogy megy mint az ördög és aláz mindenkit. Azért nem egy Supra. Félre ne értse senki, imádom Karinát, meg lehet, hogy hallja is, tehát tényleg imádom, de nem sportautó. Kicsit billegős, a forszírozott kanyarodást nem csipázza, a robbanékonyság pedig távol áll tőle. A formája szerintem nagyon jól sikerált, még a 85l-es gáztartály mellett is bőven méretes a csomagtere, akár megjelenős autónak is jó. Persze nem a Hyatt előtt. Kicsit sajnálom a fehér színt, de ez legyen a legnagyobb kompromisszum életemben. Már családtag. Karina jó csaj, nem hisztis, ha kell határain belül agresszív is tud lenni, 170-el tud utazni, persze Németországban, de a kedvence a 130-as nyugis csorgás, amikor 3800 körül forog. Ezúton is biztatok minden szűkebb pénztárcájú, de az autójával szemben igényes embert, hogy a CARINA E nagggyon megéri az árát. Én már nem veszek többé nem Toyotát.

Toyota hét okán kisebb ápdét:
Azóta is haverok vagyunk Karinával. Hosszabb külföldi út okán, visszavetettem a gázteljesítményt, azóta a motorerő kissé harmatosabb, de nem zavaró, viszont a fogyasztása úgy lecsökkent, hogy benzinre átszámolva 4,8 lett. Ez elmélyítette kapcsolatunk amúgy is baráti jellegét. Terveztem rá egy kis optikai tuningot, de hogy rá is rakassam, az még kérdéses. A nejem szerint harminc felett ez már kiséé hülyegyerekes, de lehet, hogy mégis kivágatom. Szóval mindenki vegyen Karinát aki egy jó barátra vágyik a hétköznapokban, csak nekem is hagyjatok.

Bejegyzés: Fennebb írtam, hogy egyszer hűtős gáz volt Karinámmal. No, hát megint, az őlmestel ledobta a főldle, de dúlván. Autópálya, 130, semmi jel meghibásodásra. A vízhőfokjelző megmoccant, majd 1 esetleg 2és1/2 másodperc múlva Takoma Sato féle fehér olajfüst, motor veszlát. A hűtő teteje végig volt repedve, viz nuku. Sztráda, sötétedés, otthontól 100 km-re, esőben, öt emberrel... Eccer azé hazaértünk. Elmenet a villany, vészvillogó, ablaktörlő, fékszervó, kormányszervó etc. Azóta is fáj a szemem. Aszonták nem halt meg teljesen, mert kb. 150 Km-rel (!) _örültem_ előtte volt olajcseréje, de inkább kicseréltettem az egész motort, nehogy valami hajszálrepedés később visszaköszönjön.
Sikerült felhajtanom egy céget, akik belefaragtak egy eredeti japán motort. Miért tetted ezt Karina? Azért még mindig imádunk! Csak a pénztárcám utál kicsit.

Eltelt néhány hónap. Ismét mély és őszinte a kapcsolatunk. Egy árva csavart sem kellett azóta meghúzni rajta. Kapja a jófajta olajat, meg a benyát/gázt és megy mint a kisangyal. Ez a motor azért harciasabb egy kicsit mint az előző, de fenntartom, hogy nem Supra. Pontosan azt csinálja amire hivatott, nyugodtan elvisz oda ahova akarod, nem félsz, hogy nem érsz oda, és mosoly van az arcodon amikor használod.
A feleségem sírt amikor kilátásba helyeztem, hogy eladjuk.

Hibalista

- Vízpumpa, Kutyacsontok, gumiszilentek, a bizonyos motorcsere óta továbbra is svájci óramű. tankolni kell, meg olajat cserélni

Ide hordtam szervizbe

Ismerős egri magánpraxis. Remek szakember, barátságos hozzáállás, gyors munkavégzés, szolíd árak. Akinek kell egy ilyen szerelőember Egerben, vagy környékén szóljon, megadom a számát.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? BX Következő autója? Remélem Lexus
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Carina E 1992

További ítéletek (191 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)