Amerikai munkába járó
Szöveges ítélet
0.km-eresen újonnan vettük 2003 elején, azóta csak a kötelező szerviznél látott szerelőt. A motor viszonylag alacsonyról (2000 ford/perc) től húz egyenletesen egészen 5000-5500 ig, a pörgetést nem nagyon kivánja. Fogyasztása még légkondival is 11-12 liter között tartható városban, nem kell állandóan a váltásra figyelni. A számítógép általában letagad mindig egy litert az átlagfogyasztásból. A váltó kicsit akadozottan jár, autómata jobban illene hozzá. Alapfelszereltsége egész jó, alapáron járt bele az: el. napfénytető, ülésfűtés aut.légkondi, esőérzékelős ablaktörlő, aut.fényszórók, CD-s rádió 6 hangszóró, tempomat, elektromosan állítható első ülések stb. Ami hiányzik belőle a kipörgésgátló és az ESP. Térkínálata viszonylag nagy két 190 cm-es ember elfér egymás mögött, csomagtartója majdnem 600 literes. Hátránya tényleg csak az akadozó ("kézi") váltó, és a rendelhető extrák hiánya. (Bár ez utóbbi használt autónál lényegtelen, már csak azért is mert európában már nem árusítják)
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Toyota | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
