A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Camry (1991-1996)

Camry V6 GX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elegáns, komoly JÓAUTÓ

Szöveges ítélet

Egy Carina E 2.0-ból ültem át a Camrybe. A Carinát imádtam, amit az zokszó nélkül elviselt, háát... 0-100 9s! alacsony fogyasztás, 280000km után sem ette az olajat. A gatyám ráköltöttem (ez ne legyen riasztó, mert viszonylag elhanyagolt állapotban vettem, és sokmindennek nálam volt esedékes a cseréje), de bármikor bárhova elindulnék vele. Egyszer?en nem romlik el. Persze, ami fogy azt cserélni kell. Egy bajom volt vele, hogy 1150kg a pesti utakon elég pattogós, és kicsit azért már zörgött a belseje. Ezekután lyukadtam ki a Camrynél. Sikerült egy olyan példányt találni, ami a kor és viszonylag nem kevés km ellenére hibátlan. Végig jó kezekben lehetett. A 188 LE a 4 fokozatú automatával közel sem mozgatja olyan fürgén a nagyobb vasat, mint a Carina, de csérébe ebben csönd van, kell? súlya van a kényelemhez, bazi jó ülésekkel, és azért szükség esetén ha nem is sportos, de magabiztos tud lenni. 3000-es létére a fogyasztása kifelyezetten jó. Én gázzal járok vele, gázból 10-17l között sikerül etetni. A 10l nem vicc!! Országútón 100-nál jobban nem nyomva, nagyon óvatosan elment ennyivel. Ez ugyan kín szenvedés, mert nem azért vesz az ember 3000-es autót, hogy 100-al járjon, de egy próba belefért. Abszolút nem karbantartásigényes, ritkán kell hozzányúlni, de akkor viszont érdemes a gyárit választani mindenb?l, mert nagyon sokáig tart. Féktárcsának 70.000 km után nincs 1mm válla! Igaz, hogy húzós árak vannak (pl leng?karban nem cserélhet? szilent, csak kompletten, darabja 20-25000,-), de egy jóidejig nem lesz vele gond. Nekem kifejezetten tetszik, hogy nem egy felt?n? jelenség, inkább elegáns komoly autó, ami NAGYON JÓ!!!
update1: Amióta megvan a Camry, több autó is megfordult nálunk vele párhuzamosan. Volt, hogy el akartam adani. Egy évig(!) bohóckodtam vele, a kutyának sem kellett. Méltatlanul ismeretlen nálunk a típus. Érdmes körülnézni pl a mobile.de-n, hogy mennyiért kínálgatják az öreg, sokat futott társait! Aki megnézi az árakat, vonja le a következtetést. Szóval oda lyukadtam ki, hogy megmarad, ugynazzal a szemlélettel, hogy a cél az eredeti állapot megőrzése-szinten tartása. A karbantartásáról annyit, hogy viccesen olcsó! A korábban húzósnak nevezett alkatrészáraktól eljutottam a nagyon barátiig. A gondolatmenet egyszerű: nézzünk utána ott, ahol a legnépszerűbb a típus (már sokadik generációja!). Ez az USA. Vicces, hogy a föld túloldaláról töredékéért elérhető minden! Példák: vezérműszíj+görgők, komplett motortömítés gar., vízpumpa, gyertyakábel garn. itthon 220.000,- USA-ból postaköltséggel 75.000,- Majdnem teljes futóműfelújítás (4xtoronycsapágy, 4xleng.csill.patron, korm.összekötők, k.gömbfejek, talpas gömbfejek, 2xstab kar 65.000,- itthon ez is 200 körül lett volna. Vettem egy könyvet is hozzá, így (a váltó kivételével) magam csináltam mindent. A gép kímélve nincs, nagy talppal járok vele, de az esedékes karbantartás sem marad el. A tömítés csere azért volt szükséges, mert több helyen volt olajszivárgás (rotor mögött, szelepfedélnél, stb). Nem csöpögött, csak dzsuvás volt az alja. Gondoltam kicserélek mindent. Közel 300.000 km után erős használat mellett semmilyen kopás nincs a motorban (se henger, se vezérműtengely)! Szóval szeretem, és valószínű megéri nálam a veterán kort is. Ha valamikor is úgy alakul (veszek egy most új hybridet?), hogy nem használnám, inkább leadom a rendszámot, és letakarom, de gombért nem adom el. (nem kelt el egy évig, a végén 600.000,-ért odaadtam volna, pedig nem csak jó, hanem szép is kívül-belül!)

Hibalista

- féltengely gumiharang 2000,-
- hátul 3db leng?kar, 20-25000,- / db
- kormánym?csere bontott 30000,- el?dje hegesztve volt, szivárgott az olaj
- update1: kipuff. felxdarab, mindkettő cserélve, aut. váltó szabadonfutó (na ez kicsit húzós volt, 170000,-)

Ide hordtam szervizbe

egyszer?bb dolgokat magam csinálom, amúgy cimbi. De a Toyota szervízekr?l csak pozitívat tudok mondani. Igaz, hogy f?leg alkatrészért jártam ott, de nagyon korrektek, kedvesek, jó bemenni. Bár minden aranyárban van, de id?vel rájön az ember, hogy nem az olcsó az olcsó!
update1: az egyszerűbb dolgoktól képezem magam a húzósabbakig, a váltót nem én csináltam (még)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1991
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 223000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Carina E 2.0 Következő autója? megmarad
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Camry 1991 (1995 - 1996)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)