Kék cet
Szöveges ítélet
Hibalista
- Kipufogó dob 2X csere. Önindító a mai napig nem jó. 100X volt ez miatt szervízbe. Már bele törödtünk. Gömbcsuklók gyorsan elhasználódnak (lehet a sportos vezetés miatt). EGR szelep csere. Magas alapjárat (állítólag a benzintől ami itt van?). Hátsó gumikat a szélén koptatja az autó, mert álltalában nincs benne súly. Ablakemelő gomb ment tönkre. Nagyon szeretem a mai napig. Nagyon jól megy. Szokásos szervizen kívül nem volt baja. Egy élmény vezetni. 140 körül eszi az olajat, és a hengerfejnél is van valami gond. Sajnos az idő eltelt felette, és a ami benzin árak mellett nembiztos, hogy takarékos autó, viszont üzembiztos, kényelmes, erős, strapabíró autó nagy raktérrel. Soha nem hagyott útszélén lerobbanva. Megjelenésre is szép. Lenyűgöz, hogy 19 évvel ezelőtt már ilyen autókat alkottak a Japánok.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | szinte bármi szóba jöhet, jó lenne Toyota |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
