Trendi de bosszantó tervezési hibákkal teli apróság!
Szöveges ítélet
Japán és francia alktrészekből összarakott autócska.
A kaszni nagyon gyenge, alapjáraton a remegő motor úgy rángatja, hogy ha a kezét az ember az ajtó meg az ajókeret közé teszi, akkor érezni, ahogy mozognak egymáshoz képest (becsukott ajtónál). Motor nem pöccre indul csak hosszas köszörülésre, gázt lustán veszi, kis fordulatom ugy ahogy ok, közepes fordulaton gyenge, 5500 felett felébred, de akkor már üvölt a kis 3 hengeres! Nem tapotsam szét de dinamikusan próbáltam használni, igy viszont 20.000 km után már csörgött benne a vezérműlánc.
Fék, futómű OK, bár a keresztbordákon akkorát dob az eleje itt Pesten, hogy néha azt hittem kitörik a szélvédő. Zajszigetelés gyenge. Légkondi iszonyatosan lefogja az autót, és 25.000 km után már nyüszített a kompresszor rendesen.
Fűtés lehetne jobb mert igazából ezen a két télen nem is volt hideg, és akkor még éppen elfogadható volt.
Váltó néha recsegett, amúgy csak a váltógomb rémes rajta.
Utastere hátul max. kisgyereknek ok, csomagtartóba egy nagyobb sporttáska sem fér bele. Egyszer mentünk vele tengerpartra, lehajtott hátsó üléssel két ember cuccai éppen elfértek.
Aki azt mondja, hogy neki 4-5 litert fogyaszt, az kb egy régi kispolszki dinamizmisával használja. Normális haladós forgalmi tempóban annyit fogyaszt mint egy 1.3-as autó csak éppen nem megy úgy és állandóan erőlködik szegény motor.
Mivek kicsi autó állandóan le akartak tolni vele, egyszerűen idegesítő volt vele járni. És mivel egy csomó minden kezdett elkopni rajta, 25.000 km után úgy döntöttem eladom, még mielőtt lejár a gari, mert egy forintot sem érdemel meg többet. Szerencsére tényleg FULL extrás volt és vigyáztam rá, így jó áron el tudtam adni.
Soha többet Toyota!!!
Hibalista
- Biztonsági öv zár úgy nyekergett, mintha szét akart volna esni az autó. A márkaszervízben azt mondták, hogy biztos elpattant egy hegesztés az alvázon! Mondom micsoda? Ilyen szart gyártanának? Aztán rengeteg próbaút után kiderült, hogy az utasoldali övcsat rögzítő rossz.
- Akkuból 2 évesen elkezdett folyni a sav, még jó hogy észrevettem!
- Rádió kijelző belülről porosodott, azt mondták hogy az nem hiba! Mondon mibe kerül? Azt mondják 250.000 HUF! Mivel megfenyegettem őket a fogyasztóvédelemmem és a garanciával, szájhúzva kicserélték!
Ide hordtam szervizbe
Váci Autócentrum Toyota szervíz
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Toyota Super Budapest, Váci út.
Olajcserekor kiszámláztak 3,5 liter olajat, és csak az alsó nívóig ért, holott az előző szervíznél Vácon 3 literből teletöltötték. Szóval átverős banda, garanciakor mintha a fogukat húznák!
Csak azért tudtam megfogni őket mert műszaki autómérnök vagyok!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Volkswagen Polo | Következő autója? | Volkswagen Polo |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
