Májer - Mayer
Szöveges ítélet
Hibalista
- Rendszámtábla leesett az első nap, mikor elhoztam 0 kilométeresen.
- 3 hónap után, az egyik reggel nem indult el, még az indítómotor sem indult be,ha egyáltalán van ilyen neki. Szerencsére a szervizben is "produkálta" ezt a masina, így hittek nekem a szerelők. Átfuttatták az elektronikát egy ellenőrzési rendszeren, de nem mutatott semmi hibát a műszer. A gép ettől függetlenül megjavult.
Ide hordtam szervizbe
Nincsenek jó híreim. A 2006 tavaszán vásárolt Aygom tökéletesen szuperál/szuperált, de a pilisvörösvári márkakereskedéssel komoly bajaim vannak.
A vásárláskor körbeudvaroltak, úgy ahogy kellett. Majd már az első használatbavételkor leesett a rendszámtábla. Telefon a kereskedőnek, aki nem akarja elhinni, majd amikor megtalálják a rendszámrögzítő elemet a szervizben már hisznek nekem.
Eltelik néhány hónap és nem indul el a Toyota. Telefon a szakszervizbe, mi lehet az oka. Természetesen nem távgyógyászok, így marad a csendes ima. Másnap megkönyörül a gép rajtam, irány Pilisvörösvár, nézzék már meg, hogy mi a baja. Mondják, hagyjam ott nekik, mert hosszabb időt vesz igénybe az analizálás. Csereautót nem kapok, csak kivisznek a távolsági busz megállójáig, és elköszön tőlem a dealer. Legalább udvarias...Eltelt közel 2.5 év az autó tényleg jól szuperál, hihetetlenül keveset fogyaszt: egy szóval a szívemhez nőtt. Az autó egyetlen problémája a nagyon kicsire méretezett csomagtartó. Döntök, lecserélem egy nagyobb Toyotára, irány a Toyota Mayer. A szalonban ténfergek már vagy 15 perce, senki meg sem szólít, majd veszem a fáradságot vagy bátorságot? és megszólítom az egyik hölgy értékesítőt. 10 másodperc alatt leráz azzal, mivel nem tőle vettem a verdát, nem igazán tud segíteni nekem. Jövő héten lesz az emberem. 45 km megtett út, 39 perc autózás sutba vágva. Néhány héttel ezelőtt ismét vettem a bátorságot és kimentem a szalonba, Vörösvárra. Emberem ismét szabin, a hölgy megint lerázott. Kérdésemre, hogy mikor érhető el a kolléga személyesen, azt a választ kaptam, hogy a Toyota hétvégén. Na azt már nem. Szabadságot veszek ki, autót lemosatom, kiporszívózom úgy, ahogy kell ilyenkor, és irány az objektum.
Értékesítőm DOLGOZIK, de előre elnézést kér, hogy stresszes!!!! Háromszor hívja a Toyota Finanszírozást, hogy megtudjuk, ,mekkora részlet van még a kocsin. Az 5. tárcsázás után megunom, és ÉN hívom fel őket, nekem felveszik, megmondják. Az értékesítő sem lélekben, sem agyilag nincs jelen, a 10. perc után kerek perec kimondja az ítéletet: gondoljam át, mit akarok , és AKKOR keressem őt, ha új autóra vágyom! Na ez aztán komoly, és ekkor eldöntöttem sem Toyota, sem Mayer.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Pilisvörösvári Toyota Mayer használt autó dealere. Korrekt, emberi, alapos munkát végezett az Aygomon, de én újat akartam venni eredetileg....
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 38254 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Kalos | Következő autója? | Seat |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
