Ami tényleg megérte az árát 1.0 78LE
Szöveges ítélet
Rosszat nem tudok róla és nem azért, mert elfogult vagyok, hanem, mert nincs. Esetleg a belső tér mivel olcsó autó tele kopogos műanyaggal, de 1,5 év és 18000km után sem zörök. Tökéletes autó a kb.70 le könnyedén repíti a kis autót. A nagyobb autokat lazán legyorsulom 1-es-ben 60km/o, 2-es-ben 110km/o stb. 170-es órát lefekteti. Mindennapi használat klimával max 5.5l/100km. Úttartás nagyon jó stabil a kanyarokban. Fék az abs+asr tökéletesen végzi a dolgát még télen is. A sebesség függő szervokormány hihetetlen puha nagyon jó, könnyü. A pedálok szintén olyanok, mint a vaj nagyon könnyű vezetni.
Folyt: jó fél év elteltével most 27.000km van az autóban túl a második kötelező szervizen ami 19.800ft volt még mindíg nem tudok semmi rosszat mondani. Kapott egy sport kipufogó rendszert amivel 78LE lett benne. Így a gyorsulás és végsebesség hihetetlen. 1500cm3-ig (széria auto) nem akadály /bizonyitott a hungaroringen a gyorsulási versenyen/ a végsebesség hát 4.-ben elhadja a 170km/o-t aztán lököm az 5.-et a 190km/o álltaléban megvan menne még de ahhoz kell egy kifutó pály hogy kipörögje magát.
Mindenkinek ajánlom az autót nagyon megy nagyon keveset fogyaszt és nem kell rá költeni csak tankolni bele. Egy példa Vidék-Budapest én vezetek ugyanaz az utvonal ugyan az a tempo stb. Aygo-val 5,2l/100km, az asszony Mazda 3 1.4-el 8,2l/100km nem semmi, ugye!!! Azt azért ne feledjük hogy csomagtartó az nincs!!!
Utoirat: mások irnak olyan elképesztő rosszakat az autóról nem értem hogy lehet az a tapasztalatuk !? Az auton nem lehet észre venni hogy 3 hengeres a változó szelep vezérlés teljesen kiegyenliti a motor járását. Gyengeségnek semmi jele ha a klima megy akkor sem észre sem veszi ( igaz nekem 78LE van). A fogyásztás nem ment még 5,7 fölé sose pedig járok nyáron klimával a fövárosba meg a M7-n is klimával 140km/ó-val balatonra. Nem zörög nem csörög nem gyenge knagyon könnyü vezetni. Aki azt mondja, hogy ez egy rossz autó és drága meg sokat fogyaszt sokat kell rá költeni annak még nem volt szerintem volkswagen-e vagy renault-a ugyan ez a korosztály.
Egy kis folytatás 2016 január:
Az autó lassan 10 éves most kb. 150.000km futott. És még mindig hibátlan Nem csörög nem zörög, pöccre indul télen-myáron hidegen-melegen mint egy új autó. Persze vigyázunk is rá. Az olaj tiszta benne olaj csere előtt is, nem fekete nem barna. Mindene kifogástalanul működik még a klimához sem kellett hozzá nyúlni tölteni. Fogyasztása is még mindig hozza a gyári 5 liter alatti vegyest. Most a testvérem használja az autó átadtam neki, nagyon szereti ő is.
Új korától kezdve ez alatt a majd 10 év alatt a következőket kellett cserélni az autón:
-10 ezrenként olaj és szűrők
-5 éves korában váltó olaj csere
-5 éves korában két első fényszóró izzó csere
-5 éves korában első fékbetétek csere
-8 éves korában kellett a rendszámtábla világítás izzóit cserélni
-3-szor vettünk rá ablaktörlő lapátokat
-2-szer vettünk rá 2-2 téli-nyári garnitúra új gumit
Ezeken kívül mindene gyári az autónak, még az akkumulátora is!
Az autó napi használatban van kb. 30km megy naponta. Nincs neki fűtött garázsa sem. Ez az autó egyszerűen JÓ.
Most egy mitsubishi carismát hajtok, írok arról is abban a rovatban.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
toyota kovács monor
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | golf | Következő autója? | toyota, mitsubishi, lexus |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
