Szopóroller toyotáéktól
Szöveges ítélet
A tipikus minden elromlik alattam kategória toronymagas nyertese.
KEzdve a hibakóddal, ami miatt a teljesítmény lekorlátoz nem enged gyorsítani. Mint kiderült a vezérlés cseréje sem oldja meg a problémát. 9 hónap alatt 32000km ment bele, de ha összeszámolom ebből 2-3 hónapot biztosan szervízben töltött.
Hibalista?
Scv Szelep, Map szenzor, üzemanyarrendszertisztítás, 3x halt meg a turbó, csöpögő olaj ( rohadó olajteknő) hűtőcső kilyukadt, vákumszabályozó szelep....
10 éves ismert előéletű autóként vettem a családból. Felújított fékekkel, ami 3 hónap után rázott, teljes fékcsere, nyergektől kezdve a fékfolyadékig bezárólag.
Aztán 3 hét használat után, dobta a check engine-t amit addig sosem láttunk... szerelőhöz el 2 hét nélkülés majd üzemanyagrendszer tisztítás után 600km-t ment hibátlanul, és újra előjött a hiba. 110-130 közt check engnine, leszabályozás nem enged gyorsítani, visszaváltásra sem. Mint megtudtam gyári hiba, sem a vezérlés csere nem oldja meg, se semmi. Elugrottunk toyotához, hiba kód olvasásra. SCV szelep csere, EGR szelep csere, turbó map szenzor csere.
9 hónapból kb 3 hónapig szervizben dekkolt ez a fos. Mikor a toyotánál átbeszéltük mennyit ér az autó, már úgy voltam vele, vigyék. HA valaki kifizeti a fájdalomküszöböm árát oda adom, de én erre már nem költök. Hál isten, kicsivel többet is adtak érte, mint amennyit ért, és vettem Egy Accordot.
Hibalista
- Scv Szelep, Map szenzor, üzemanyarrendszertisztítás, 3x halt meg a turbó, csöpögő olaj ( rohadó olajteknő) hűtőcső kilyukadt, vákumszabályozó szelep
Ide hordtam szervizbe
Saját szerelőhöz hordtam.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Corolla | Következő autója? | Accord |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
