Futár autó
Szöveges ítélet
Futár autó címet adtam neki, bár cégünkön belül taxi autónak hívják. Nem köztaxi, hanem cégen belül, az viszi akinek kell. Kettő db jött 2002-ben. Az egyiket (amiről most írok) egy fiatal gkv. kapta, a másik kulcsos autó lett.(aki kapja marja). Féltünk a fiatal fiútól mert csak kettő év gkv. gyakorlata volt. Megkapta és jól jártunk vele. A kocsi 80-90%-ban Záhonyba, Ungvár környékére és Szlovákiába jár, legtöbbször egy nap alatt megfordulva. Ez magyarázza a hihetetlenül magas, 6 év alatt 289.000 futott km-t. Gyakorlatilag hibátlan autó. A szokásos szervízeken kívül más bajáról nem tudunk.
Egészen más a helyzet "testvérével" a kulcsos kocsival. A kulcsos 6 év alatt alig 90.000 km-t futott, több balesete volt, sokszor volt szervízben, néha hetekig állt. A két kocsi egymás mellett futása arra is jó, hogy megítéljük olcsóbb e megtakarítani a gkv. személyi költségeit, bérét + bérjellegű járulékait. A gkv-s Verso most megy selejtbe, eladjuk a Toyotának és jön helyette egy új Avensis Verso, a kulcsos kocsi sorsáról még nincs döntés.
Hibalista
- Semmi. A szokásos cserék, pótlások a szervízköny szerint. Az első féktárcsa garnitúrát nagyon hamar kellett cserélni, már 40.000 km-nél de azóta ez is könyv szerint cserélődik.
Ide hordtam szervizbe
Emil Frey Mogyoródi út.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Toyota szakszervízek, Szlovákiában és Mo.-n.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 289 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Transporter | Következő autója? | Avensis Verso |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
