A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2015)

Avensis 2.0 D-4D Touring Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kék Bálna

Szöveges ítélet

Igen, olvastam, hogy csak akkor, ha már van benne kiló-méter is, de eddig senki sem írt ide semmit erről az autóról. Ha mást nem, de legalább azt el tudom mondani, hogy a vétel előtt elolvasott tesztek és a kicsinyke vele eltöltött km-ek (330 km) mennyire tükrözik egymást. Már csak azért is hiszen adott esetekben a tesztelők sem tettek meg vele sokkal többet, vagy éppen ennyit sem.
Nyilván a svájci utakon tesztelt autó nem azt a komfortot mutatta, mint a kiábrándító magyar extra drága költségvetésű, ám silány minőségű útjainkon.

Nekem az első meglepetés a belső csendesség volt menet közben, a mellettem elhaladó, vagy szemből érkező autók menet zajának minimális áthallása. Csendesség a motortér felől. Nyomatékos motor, számomra hihetetlen alacsony fordulaton 50km/h - 1200 ford /perc , ezt előtte a Corolla 1.4 D-4D 1600 ford/perc -en tudta. A sebesség érzet is megváltozott benne, észrevehetetlen és már 60 km/h. Természetesen nagyon vártam, hogy milyen lesz az első pár száz km fogyasztási adata, ehhez a 1525 kg / 143 le/ 320 nm-hez és eddig igazolja a róla szóló cikkekben mért adatokat, ami nálam 5.7 l/100 km-es átlag, de én nem mentem vele 100 km/ h-nál többel.
Kímélet az első km-ek miatt, bár senki nem mondta, hogy ezt így kell csinálnom, remélem nem teszek ezzel rosszat. Azonnal szerethető lett számunkra, szinte azt várom, hogy mikor lesz vége a munkának és megint mehetek, mehetünk vele, tágas utastér, csomagtartó, kényelmi funkciók hada, mely nem szerepelt előző autónkban. Corolla Luna vs Avensis TS Trend+. Nagyon tetszik az úttartása, mely hagyott kívánni valót a Corollánál, ám itt ilyen negatív tapasztalatom eddig nincs, sokkal sokkal csendesebb az úthibákkal szemben is. Nekem is az a véleményem, hogy a vezetőoldali ülés még lehetne süllyeszthetőbb, mert az én 185 cm-es magasságomhoz kissé magas a pozíció, de megszokható.Rossz tapasztalatom a bőr ülésekkel kapcsolatosan nem volt, pedig igen melegek vannak mostanában, a Corollában sem izzadt be a hátam kevésbé a szövet kárpit ellenére. Kimondottan jó vételnek tartom az autót, főleg ha valakinek sikerül a szalonból kiállított autóként, plusz kedvezményekkel hozzájutni. Remélem, hogy a figyelmeztető sorok ellenére a leírtak megmaradnak és segít eme kis tapasztalat akár még a döntés meghozatalában is.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 6
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Corolla 1.4 D-4D Következő autója? RAV 4 Hybrid
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2015 (2015)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)