A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2011-2015)

Avensis 2.0  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Felső kategóriának álcázva,de nem az!

Szöveges ítélet

Sziasztok
Amivel kezdeném, hogy nem vagyok autós újságíró, laikus felhasználó vagyok, aki már túl van fél millió km levezetésén, különböző típusú autókkal.
Elsősorban céges autó felhasználó vagyok, azaz amit a cég alám tesz, azzal megyek, azt mondják a legjobb autó a céges autó, az biztos,hogy a benzin, és a szervíz ebbe az autótípusba a legolcsóbb,de mondhatom úgy is, hogy ennek keményen megvan az ára máshol, vérrel, verítékkel tankolok.
Fél éve hajtok egy kombi Toyota Avensis 2.0-es Diselt, és tegnap este megszületett az elhatározás, le kell írnom mindazt ami bennem van, mások okulása végett. 25.000 km tettem bele ebbe az autóba ennyi idő alatt, és több baleset közeli állapotom(nem élményem) volt ennyi idő alatt, mint az elötte lévő 10 évben összesen.
Mire alkalmas az autó?-először leírom mire nem.
Az autó olyan mint egy felső kategóriás autónak álcázott kisautó, mondhatnám úgy is mint egy felfújt Yaris.Mint nem európai autó a belső designnal senki nem foglalkozott, kemény kopogós műanyag, ez szó szerint nem anyag, csak annak látszó valami.Illesztések precízek, de miután a csomagtartót egyszer erőből kellett becsuknom , mert utazott a család, és megtelt, és olyankor az ember finoman lehajtja a csomagtartó fedelet, majd erőből becsukja, hogy a gyerek kedvenc plüssállata még túlélje ha nagyon nyomódik akkor is, szóval egy ilyen alkalom után, a csomagtartó fedél úgy vetemedett el, hogy vissza kellett feszíteni az alap állásba, hogy újra csukható legyen még.
Az autó igazi problémája azonban nem a design, hanem a felső kategóriában elvárható biztonság, ami nem abból áll, hogy amennyiben ütközöl kinyíljon annyi légzsák hogy a gyerek szülinapi buliján nincs annyi, hanem hogy el tudjál kerülni egy vészhelyzetet.Az autó kimondottan instabil, a súlypontja magasan van, pedig kívülről úgy látszik miszerint egy sportos lapos autó, hát az első autópálya felhajtónál rájössz, hogy 80-nál egyszerűen ledőlsz az aszfaltról.Ha el kell kapnod az autót egy óvatlan pillanatban, akkor pedig billen a kocsi.És sajnos van hogy el kell kapnod, mert a fékek ezt az autót nem fogják meg.Szerintem ugyanez a fék lehet a kisebb Toyota modellekben is, amire ezt optimalizálva van.Ha meglátsz egy traffipaxot akkor kár a féket taposni, inkább mosolyogj, és integess, légy büszke, hogy egy Toyota Avenisisben ülsz, mert lelassítani gyorsan nem tudsz.A probléma ott van, hogy amikor az autópályán ma reggel elöttem vészfékezett két autó, az enyém nem lassúlt 130-ról 90-re hanem csak néztem hogyan közelít felém az elöttem lévő BMW csomagtartója, aztán irány a külső sáv, és jött a táncolás, hiszen az autó úgy billeg, mint aki táncot jár.
Összegezve az autó mint egy felfújt Yaris, motorikusan is úgy van beállítva,80-ig nagyon szépen húz, és ugrik is, akár legyorsul egy BMW-t, 120 felett előzni, na ahhoz már lendület is kell, meg elszántság, hogy kikoptasd a padlólemezt.Az autóval menni lehet, csak megállni ne kelljen, meg kanyarodni, és mindehhez hozzátartozik a kisautókra jellemző túlkormányzottság, ami városban előny, 130 körül meg életveszély, egy pillanatra máshova figyelsz, kicsit jobban babrálod az érintő képernyős navigációt, és már nyalod is a szalagkorlátot kostolás képpen.
Visszatérek mit is lehet ezzel az autóval, városban közlekedni,lassan megfontoltan, olyan igazi Öregurasan, csak egy felső kategóriás autót inkább autópályán használnak az emberek, hosszú utakon.Én is naponta 150 km megyek pályán, és kész rémálom.
Hogy az autó előnyeiről is irjak, biztosan kevés a szervízköltség mint minden Toyotánál, ha a karosszéria sérüléseit is hozzáadja az ember, mert ezzel biztosan lesz ilyen problémád, akkor már nem is olcsó, de kivánom hogy mindenki biztonságban, és balesetmentesen tudjon közlekedni ezzel a tipussal is, kihívásokkal teli lesz.
Egyik kollégám csak permetező traktornak hívja az autót, rátok bízom, hogy miért.
Néhány információ még, az elmút 500.000 km-t a következő tipusokkal vezettem le,(csak azokat a típusokat írom, amelyekbe legalább 25.000 km-t beletettem) Opel insigna Sport Tourer, Opel H Astra, VW Golf IV., Toyota Yaris, mindegyik autó a kategóriától elvárható tulajdonságokat hozta.
Balesetmentes, Jó utat!

Hibalista

- Csomagtartó fedél

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Insignia Sport Tourer Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2011 (2012)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)