A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2011-2015)

Avensis Wagon T27 2.0 D4-D Sol 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amit elvársz egy Toyotától

Szöveges ítélet

Amikor megvásároltam ezt az autót kifejezetten japán autót kerestem és kifejezetten dízelt, mert sokat utaztam akkor tájt. Avensis Wagont azért vettem, mert úgy gondoltam, hogy jobban tudom eladni, mint a Sedant és ebben nem is tévedtem. Az autónak én voltam a második tulaja és cégautóként használták: 4,5 év alatt ~128 e kmert mentek vele.

Előnyök: nagyon kedvező fenntartási költségek, fogyasztás nagyon jó (5,7 l/100 km, ha 120 km/h-ával mész autópályán. Ha kicsit tempósabban 140-150 km/h, akkor eszik 6,5 l/100 km gázolajat). Előny még, hogy rengeteg hely van benne, viszonylag jól fel van szerelve. Előny, hogy TOYOTA! Szerintem az értéktartása igen jó, a dízelbotrány után és főleg, ha a hasonló Opel Insigniákat, Renault Lagunákat, Peugeot 508-asokat nézzük. Ezt a kocsit drágábban adtam el, mintha egy Audi A4-est vagy egy 3-as BMW-ét néznénk (dízelt). A klasszikus kombi előnyöket is idesorolhatjuk: helykínálat, térkihasználás stb. Szemléltetésképpen: 2 m magas IKEÁS szekrény gond nélkül berakható volt az autóbe. Ez igen!

Hátrányok: a vezetőoldali B oszlopról 3-szor vált le a belső kárpit, a szervizben ingyen rakták vissza. Ez sajnos Avensis betegség. Hátrány volt, még, hogy középkonzol felől állandóan hallható volt valami zörgés 100 km/h felett. Nem volt zavaró, de hallható volt. Biztos, hogy nem ventilátor / klímakompresszor okozta. Hátrány még a kuplungvégállás kapcsolója: ha nem nyomod ki eléggé, akkor letiltja az autó indítását, ezt szervizbe mondták, hogy így van. Hátrány még az elemek mattulása a nap miatt: a csomagtartó felső része és az első lámpák mattultak lettek az autó 7 éves korára, nem volt ez zavaró a műszakin átment. Azt is megemlítem, hogy amikor indítottam az autót, akkor gyakran bekapcsolódott a belső keringtetés, szerintem teljesen indokolatlanul. Volt olyan, amikor nem és nem jöttem rá, hogy ezt mi okozza. Lehet, hogy beállítás, de az is lehet, hogy valamilyen vezérlés hiba. Összességében szerintem ezek nem nagy hátrányok. A klasszikus modern turbódízelekre jellemző betegségek: kettőstömegű lendkerék, befecskendező rendszer, részecskeszűrő (DPF) semmi gond nem volt ezekkel. És, ha megfelelően megkap minden szervizt, jó minőségű motorolajat, és jó minőségű gázolajat, akkor sokáig nem is lesz.
Az autó kialakítása okozott némi problémát. A tengelytávja relatív kicsi: 2 700 mm, de az autó nagyon hosszú: 4,78 m! Ezért parkolni relatív nehéz, így belvárosba nem ajánlanám. És egy 190 cm-es felnőtteknek viszonylag kevés lesz hátul a lábtér és rövidek az ülőlapok. De egyábként család autónak, melós autónak nagyon jó választás!
Az autó menetteljesítménye olyan, amilyent egy TOYOTÁTÓL elvársz: nem a leglassabb, azért lehet vele menni, sőt ahhoz képest, hogy csak 124 LE-ös volt a motorja kifejezetten jól ment. Sajnos azonban egy VW csoportos 1.4 TSI 125 LE-s benzines simán legyorsulja. De engem ez nem zavart, így is jól. A futóműve relatív keményre és feszesre van hangolva, így a rossz utakat érezni lehet vele. Szerintem jó.

Hibalista

- 3 év alatt az autón semmi nem romlott el, ami nem kopó alkatrész. - Cserélve lett: féktárcsák, fékbetétek, olajcsere 15 e km-erenként, folyadékok szűrök, ilyesmik. - Egyszer kellett karosszériát is javíttatni, de az csak pattentok pótlásából állt. A karosszéria javítás miatt a lámpamozgató motor is cserés volt, de az is csak 60 e Ft volt. - Az árak a Toyota listás árai alapján lettek számlázva: - egy olajcsere 38 e Ft. - A teljes fékgarnitúra (betét plusz tárcsák) 160 e Ft. - Klímatisztítás plusz légszűrő: 5 e Ft. - Navigációfrissítés 70 e Ft, de akciósan csak 40 e Ft. - Szerintem teljesen rendben van minimum megfizethető, de szerintem inkább olcsó a szerviz, ahhoz képest, amit ez az autó nyújt.

Ide hordtam szervizbe

TOYOTA MAYER BUDAKESZISzerintem ez a márkaszerviz lehetne az etalon a többi márkaszervizhez képest.Felveszik a telefont (sajnos ez nem minden márkaszerviznek az erőssége...), válaszolnak az e-mailekre (ugyanez... egyes szervizeknél csak személyesen vagy csak telefonon van egyeztetés), meg lehet velük beszélni mindent, profin ügyintéznek, a szerelőálláshoz is oda lehet menni. Akinek Toyotája van és őket választja biztos lehet benne, hogy a legjobbat kapja a pénzéért.Én csak Hozzájuk vittem az autóm és elégedett vagyok! 10/10.Mindenkinek ajánlom.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 128736
Megbízhatóság (10) Vezetett km 46132
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Citroen C4 Collection 1.6 HDi 92 LE (2011). Következő autója? Nissan Juke II. 1.0 DIG-T 2019
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2011 (2012)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)