A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2011-2015)

Avensis 2.0 D4-D SOL 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A közlekedésre való autó

Szöveges ítélet

2006-os Mazda6 2.0CD mellé vettük cégautónak és az első Avensis ami tetszett igazából,a régiek túl konzervatívak voltak számunkra.Dízelben gondolkoztunk és a gyári adatok elég kecsegtetőek voltak még akkor is ha tudjuk ez szinte sose a valóságot takarja.Európai autót meg köszönöm nem,van némi tapasztalat és nem túl jók.
Maga az autó összerelése kifejezetten jó.A Mazda bár méretileg nagyobb a Toyota belső tere érezhetően nagyobb(pl asszony lábát nem érzem a hátamban),hátul szembetűnőbb és a kardánelvezető is szinte ki lett egyenesítve,ezért a hátsó padlótér sík felület.A gyerek még nem előrehúzott első űlés esetén is remekül elfér(plusz legugol a két űlés közt 3 évesen).A média központ remek,mindent kezel, lejátszik,bluetooth jól működik,telefonkihangosítás jó,könnyen kezelhető,modern teloknál nem kell kotorászni a zsebben telefon miatt.Remekül szól a hifi 6 hangszóróval is és jól kalibrálható az eq!A motor kint hangos,de utastérben nagyon kevés zaj szűrődik be.A fogyasztási adatok nálunk autópályán: 140km/h,tempomat,légkondi mellett 5.5 liter/100km (lemértem és nem kompu alapján)városban kicsit több,de kb 5.8 l/100km bejáratosan!Mazda esetében ez kb 6.5-7.2 volt.A vezetését meg kell szokni,mert a gázpedál másképp reagál:ha igazán menni akarsz vele akkor be kell taposni rendesen(mazda pici gázadásra már ugrik).Emiatt kicsit "puhosnak" tűnhet,de nem kell félteni vann benne kraft(és asszem még a gyorsulása is jobb a mazdáénál papiron).A futóműve limunizosabb,lágyabb mint a Mazdáé,de nem bizonytalan kanyarokban.Kormánymű jó,kellemes.Váltó szintén puhán vált,pontos,de hosszabb úton jár.Fékekre nem lehet panasz,erősen fognak.Nagyon jól és gyorsan működik a légkondi.
Negatívum:nem lehet egyszerre le és fel ereszteni az ablakokat a kulcsal;nekem picit mintha puha lenne a fényezés,karcok viszonylag hamar látszanak;tempomat már lehetne a kormányon és nem bajuszkapcsolóban;csomagtér ajtó zsanérjai még nem teleszkóposak,helyet foglalnak;gyerekeülés befogatásához a hátsó biztonsági övek rövidek(a 3 hetes kislányunk űlését csak szinte befeszegetve tudtuk berakni,elég patentos a méret és kb 10 cm-ről van szó);kézifék gomb nem túl jó helyre lett rakva;az olajcsere ára kicsit húzós(szűrő+6,2l olaj kb 40-50 ezer)tudom Dpf miatt,de akkor is...
egyelőre ennyi,gyerekbetegsége még nem volt(ne is legyen)

Összegzés képpen egy nagyon jó,szerethető,nyugalmas autó.Minden rendben van vele,de ha vki élményautózást szeretne nem ez az autója(inkább a Mazda6).Ez egy igazi közlekedésre való családi sedan(2 gyerekkel a hátam mögött tudom).Csak ajánlani tudom, és remek az ára!
És mégvalami:ez az a Toyota ami után mindenki megfordul!(bár sokan nem is tudják beazonosítani, milyen toyota is ez)

Update
Nos a fényezéses(főleg a lakk réteg) aggályom még mindég fennáll.Oké hogy környezetvédelem,de így a fényezés már nem strapabíró ammyira és ha emiatt többször kell fényezni,akkor nem segítünk a környezeten.....Szóval aki gyermekkel rendelkezik,annak ajánlott a küszöbök védelmére fordítani,mert bizony a gyerekcipő(főleg ha koszos) elég rendesen amortizálja a rajta levő fényezést.Szerencsére állítólag adnak a Toyotához színre fújt fóliát(ami amúgy a kerékdobok szélén már gyárilag is van)amit a kérdéses helyre fel lehet ragasztani(festékleverődések javítására lett kitalálva).Majd kiderül.....Ha nincsen akkor mehet rá az átlátszó máshonnan.Ezen kívűl teljesen elégedett vagyok vele.
Fogyasztás: km óra alapján 5.45l/100km vegyes használatban.Remek!

Update 2 10000km
A fényezésjavító matrica remek,egy tizes volt,de van rajta vagy 32db folt és a szélei is felhasználhatóak,ajánlom!(színrefújt az egész) Volt hátul egy kis nyöszi,és miután mindent megrángattam a szélvédő nyomkodásánál jelentkezett.Elsőre para,de mikor a szervízben szétszedték(még a szélvédőt is kivágták volna ha kell) az egyik szerelő észrevette,hogy az egyik kárpit rögzítője meghajlott és hozzáért az üveghez.Gyors csere és minden rendben azóta.

Hibalista

- még új az autó és szerencsére nincsen egyelőre gyerekbetegsége

Ide hordtam szervizbe

Reálszisztéma M0, eddig elégedett vagyok velük;szélvédő nyöszörgésénél nagyon korrektül segítettek,és odafigyeltek,köszönet érte.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Mazda 6 Következő autója? csakis japán
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2011 (2012)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)