Ha az eszedre hallgatsz...
Szöveges ítélet
Az első négyajtós szedán volt eddigi autóim közül - ez volt az egyetlen dolog, amit később kicsit megbántam, főképp, mivel éppen építkezni kezdtem. A csomagtartó mérete óriási, csak a szűkös nyíláson át nagyon nehezen pakolható, főleg terjedelmesebb tárgyakkal - azóta kombi-hívő lettem, és nagyon nem bántam meg.
A kocsit elsősorban rövidebb-hosszabb autópályás utakhoz használtam, és mivel tőlem távol áll a "bal csukló 12 óránál a kormányon és nyomjuk neki tövig" mentalitás, a fent említett célra tökéletesen meg is felelt. Kényelmes futómű, meglepően jó ülések, a normális közlekedéshez elegendő nyomaték - mindezt precízen, halkan, megbízhatóan, japánosan.
Amit nem szerettem benne, az a csomagtartó fedél nyitódása-csukódása volt: nulla csillapítás, csukáskor fülsértő kongó hanggal - ez szerintem kilóg ebből a kategóriából...
Végeredményben akinek egy kényelmes, nem feltűnő, kimondottan megbízható közlekedési eszköz kell, vessen egy pillantást az Avensisre - én nem bántam meg az együtt töltött négy évet.
Hibalista
- Gyakorlatilag semmi - a váltógomb lekopott krómozása miatti cseréjét nem említeném lényeges meghibásodásnak..
Ide hordtam szervizbe
Toyota Super, Váci út, Budapest
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 147000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Focus II | Következő autója? | 6 dízel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
