Van élet a Passat után! Vagy mégsem?...De igen.
Szöveges ítélet
2015.08.01
Volt egy hátsó féktárcsa csere a 180ezres szerviznél.
Kitisztítottak valamilyen porlasztóházat, azóta nem ugrál a fordulatszám alapjáratban.
2013.10.01
Kicserélték az első tárcsákat egy másikra azóta jó.
2013.09.01
Kicserélték az első féktárcsákat és betéteket, azóta ha nagy sebességről fékezek ráz a kormány és a pedál.
Hiába tettek bele jó minőségű anyagokat, azt mondják, hogy ez típus hiba.
Kísérletezgetéssel lehet csak eltalálni, hogy melyik márkát szereti.
2012.05.30
Kaptam egy mélyütést.
Tönkrement valami a váltókart a váltóval összekötő bowdenes-rudazatos akármiben. Egy kerek fém tányérszerűség, ami a váltást szolgálja.
110ezer+plussz szállítási költség (mert nincs Maon.)+szerelési díj lett volna, de egy ügyes esztergályos készített egyet és így 90 ezerből mindenestől meg volt.
Az esztergályos már ismerte a problémát, azt mondta, hogy ez a kerek akármi, ami "elfogyott" az idők folyamán, volt már előtte ajtókilincs is, mert annyira gyatra anyagból készítették.
Most minden váltást meggondolok kétszer, nem szeretném hogy elkopjon ez is, de megnyugtatott a szaki, hogy 100 évet ki fog bírni, mert ez magyar termék.
2007.12.05
Döbbenet. Nem indult pöcre. Aztán harmadszorra sem. Két hét múlva már sehogyan. Megtörtént, amiről jobb családokban nem beszélnek. Jött a tréler és elvitte. Benne az immobilizer ment tönkre, de bennem is eltörött valami...végérvényesen.
Nehéz hónapok, évek várnak ránk.
2007.07.01
A jó benne az hogy, nem hallom a motorját, nem kell a gyanús zajokat figyelgetni a motortér felöl, mint egy dízel Passatban.
Az jó, hogy nem látok füstfelhőt a visszapillantóban -mint egy dízel Passatnál-, ha odalépek neki. Az is jó, hogy nem kell "hűtögetnem" az autópálya pihenőben egy másfélórás 160-as menet után, ha brunzolnom kell, amit egy dízel Passat esetében tenni kéne a prospektus szerint.
A rossz - vagyis nem jó - benne, hogy közel vannak a pedálok egymáshoz és néha beakad a lábam. Az, hogy mindenért sípol - biztonságiőv itt -ott, ajtó nyitva kulcs benne, lámpa bekapcsolva - na az elég fárasztó.
Apropó, talán a sajátos távol-keleti humornak tudható be, hogy mikor 0 kilométeresen átvettem mind a négy kerékben 3,5 bar volt a nyomás. Egy hétig nagyon kemény csávónak éreztem magam. Mintha a 47 villamossal repesztettem volna Bartókon. De aztán kieresztettem fölösleget, s azóta néha el-elbóbiskolok a nagy csöndben...
Hibalista
- 2012.05.30 - Sebességváltó szekrény - - 2007.12.03 - Immobilizer - - 2007.07.01 - Még semmi. Igaz nagyon fiatal még.
Ide hordtam szervizbe
2007.07.01Kakukk (Salgótarján)
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
2007.12.03Reálszisztéma Halásztelek2010.05.03Zsolt
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 194000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | passat pdtdi 130 | Következő autója? | lexus is 300h |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
