A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2003-2008)

Avensis 2.0 vvti 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tapsi - a szolgálataira mindig számíthatok

Szöveges ítélet

Teszi a dolgát, ahogy azt, az ember egy Toyotától elvárja. Nem számít neki, hogy tél van vagy nyár, hogy folyamatosan városban használom, vagy éppen több ezer kilométeres külföldi utat kell teljesítenie. Mindig, minden körülmények között számíthatok rá.

A kétliteres benzinmotor és a futómű, normál használat mellett csendes. Mindkettőben rengeteg tartalék van, de valahogy nem kívánja az ember kiautózni belőle. Soha, egyik korábbi autómmal sem közlekedtem még a szabályokat ennyire betartva. Pedig pörgetve motort, amikor vált a szelepvezérlés gyönyörű hangok törnek elő belőle.

Nem sietve, a fogyasztás országúton 7,5-8, városban 10-11 liter között tartható.

Az autó egészen jól elfér a városi szűk utcákban, de parkolásnál a kerekei nem tekerhetők ki annyira, mint a német "nagykocsiknak". Ez főleg a szűkebb parkolóházakban hátrány. Szintén városi probléma, hogy alacsony az autó eleje, ezért a padkázást érdemes kerülni vele.

Téli használat során az ablakmosó fúvókák hajlamosak az elkoszolódásra. Az én autómban bőr ülések vannak, ott az ülésfűtés a legmagasabb teljesítményen is elég gyengécske.
Ami meglepett, hogy így 50000 km környékén már meg-meg szólalnak benne a műanyagok, ugyan halkan, de mégis zavaróan. Ez a rádió állandó használatával "olcsón" orvosolható.
Nem az autó tehet róla, de pollenszűrőt is gyakrabban szoktam cserélni, mint a 15 ezer km-es szervizciklus.

Eddig jól elfértünk az autóban ketten, az erős pakolási kényszerrel megáldott feleségemmel, de az igazi kihívás csak most következik, mert hamarosan bővülni fog a mi kis családunk. Arra, hogy a gyerek mellett hogy válik be Tapsi, majd a következő értékelésemben fogok visszatérni.

UPDATE

Már elmúlt négy éves a gyerek, a kocsi eddig mindig elég nagynak bizonyult, és minden cuccunkkal együtt elvitt bennünket. Két gyermekülés gond nélkül elfér hátul, de hármat nem lehet belerakni egy sorba.
Műszaki problémánk sohna nem volt. A gyerek eróziós hatása sem hagyott látható nyomot az autón. Illetve egyszer a kölyök tollal összefirkálta a tetőkárpitot, ami elsőre elég szőrnyűnek nézett ki, de Budaörsön a Károly-Király úti mosó csodát tett és eltűntette úgy a tintát úgy, hogy nem lógosodott meg ettől a kárpit (utólag is nagyon hálás vagyok érte nekik).
Kb. minden 10. tankoláskor érdemes prémium üzemanyagot tankolni bele, mert abban van injektor tisztító adalék, vagy külön venni hozzá (árban nincs érdemi különbség), így elkerülhető a motor alapjáratának ingadozása.

Hibalista

- 28.500 km: Bal hátsó féklámpa kiégett. - 34.000 km: Mindkét oldalon garanciában cserélni kellett a fényszórómosót, mert használat után csak részben húzódott vissza fészkébe. - 45.000 szervizzel együtt első fékbetét és féktárcsa csere!!! Állítólag a környezetbarát fékbetétek miatt ezeknek tényleg csak ennyi az élettartama. Engem mindenesetre meglepett, hogy csak ennyit bírt, mert a kocsit nem használom sportosan. - 92.000 km: Xenon izzók csere, mert egy gyertya is napként ragyogott hozzájuk képest. Csere márkaszervizben (Toyota Dél-Pest), a kocsi egész elejét le kellett bontani, mert a megszorult izzók máshogy nem szedhetők ki (1,5 óra alatt megvolt) - állítólag a típus jellegzetessége. -

Ide hordtam szervizbe

Toyota Tsusho (Budapest, Szállás u.) velem mindig korrekt volt, a bevállalt munkát pontosan és kiváló minőségben végezte el. Sajnos a japán autókhoz az alkatrészek köztudottan nem olcsók, de eddig csak kopó alkatrészt kellet benne cserélni. Az interneten regisztráltam a Toyotánál egy kuponfüzetre, amivel a kötelező szervizek pár százalék kedvezménnyel végeztethetőek el.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Magyar és Magyar (Bp. XII. Vöröskő u.) VW és Toyota szerviz. Korrekt áron gyorsan dolgoznak. A karbantartásokat velük végeztetem általában.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 15900
Megbízhatóság (10) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? VITO 112 CDI Következő autója? majd kiderül
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2003 (2006)

További ítéletek (183 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)