A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2003-2008)

Avensis 2,2 D-CAT 177 LE 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Pislákoló rakéta

Szöveges ítélet

Cégautóként kaptam, egy Ford SMAXból szálltam át. 1 hónapig klausztrofóbiám volt benne, amiben közrejátszott, hogy a kormány alig állítható. 1 literrel többet evett, mint az automataváltós SMAX, ami azért elég vicces. A bőrülés elkezdett már nyúlni és a koszt nem sikerült róla leszednem. Először a Reálszisztéma Budaörsi úti szervizébe vittem, ahol, mint kiderült, elfelejtették a visszahívási javítást elvégezni rajta, holott 2x is járt ott a kocsi.
Utána elvittem a Sakurába, ott sokkal jobb kiszolgálást kaptam.

A kocsival a legnagyobb gáz a világítása volt, bár 3 éves gyári xenon volt benne, azt hittem első este, hogy csak a helyzetjelző lámpa ég, a többi rossz. De nem, 2 gyertyaerejű valami pislákolt xenonégőként. Reálszisztéma adott is egy 180000 Ftos ajánlatott, kizárólag az égők cseréjére. Amit aztán a Sakurában 45000-ért meg is csináltak. Ekkor a fényereje már megegyezett egy H4-es normálizzóéval. A szerviz szerint a foncsor teljesen kész van, cserélni horror pénz.
A kuplungja brutálisan kemény, mindkét szerviz szerint ez a normális.
Döbbenet, hogy 3 évesen a mértékadó használtautó portálokon az alku előtti irányár kevesebb, mint a fele az új árának.

Lépcsőshátú a kicsikém, így pakolni alig lehet bele, ráadásul a csomagtartó rögzítője belelóg a csomagtartóba. Amatőr megoldás.
Teljesen feleslegesnek érzem a 177 lóerőt, a 150-es verzió pont elég.

Hibalista

- Xenon, kuplung, szélvédő törés

Ide hordtam szervizbe

Reálszisztéma

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Sakura

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? SMAX Következő autója? Mindenképp Európai egyterű
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2003 (2006)

További ítéletek (183 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)