Pislákoló rakéta
Szöveges ítélet
Cégautóként kaptam, egy Ford SMAXból szálltam át. 1 hónapig klausztrofóbiám volt benne, amiben közrejátszott, hogy a kormány alig állítható. 1 literrel többet evett, mint az automataváltós SMAX, ami azért elég vicces. A bőrülés elkezdett már nyúlni és a koszt nem sikerült róla leszednem. Először a Reálszisztéma Budaörsi úti szervizébe vittem, ahol, mint kiderült, elfelejtették a visszahívási javítást elvégezni rajta, holott 2x is járt ott a kocsi.
Utána elvittem a Sakurába, ott sokkal jobb kiszolgálást kaptam.
A kocsival a legnagyobb gáz a világítása volt, bár 3 éves gyári xenon volt benne, azt hittem első este, hogy csak a helyzetjelző lámpa ég, a többi rossz. De nem, 2 gyertyaerejű valami pislákolt xenonégőként. Reálszisztéma adott is egy 180000 Ftos ajánlatott, kizárólag az égők cseréjére. Amit aztán a Sakurában 45000-ért meg is csináltak. Ekkor a fényereje már megegyezett egy H4-es normálizzóéval. A szerviz szerint a foncsor teljesen kész van, cserélni horror pénz.
A kuplungja brutálisan kemény, mindkét szerviz szerint ez a normális.
Döbbenet, hogy 3 évesen a mértékadó használtautó portálokon az alku előtti irányár kevesebb, mint a fele az új árának.
Lépcsőshátú a kicsikém, így pakolni alig lehet bele, ráadásul a csomagtartó rögzítője belelóg a csomagtartóba. Amatőr megoldás.
Teljesen feleslegesnek érzem a 177 lóerőt, a 150-es verzió pont elég.
Hibalista
- Xenon, kuplung, szélvédő törés
Ide hordtam szervizbe
Reálszisztéma
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Sakura
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | SMAX | Következő autója? | Mindenképp Európai egyterű |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
