A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2003-2008)

Avensis 2.0 ex. automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Országútra

Szöveges ítélet

Szerintem egy kítűnő utazóautó, kényelmes, gyors és nagyon megbízható. A futóműve kitűnő bár a lengéscsillapítók a kítűnő magyar utaknak köszönhetően 85-90 ezer kmnél kapitulálnak. A fékek viszonylag jók de az automatának szinte zéró a motorfékje ezért gyorsan kopnak. A kétezres benzines egyértelműen a legjobb választás annak aki nem dízelpárti és nem kedveli a zörgést meg a lönyögő és pontatlan kéziváltókat. Az autómata váltó érdekes jelenség: csak 4 fokozatú ami ma már röhej, a kézi funkció használhatatlan és 120-ig még lomha is, de ami utána jön az kárpótol mindenért (a fékpad szerint ilynekor kb. 165 lóerőt ad le a 147 gyári helyett!), 200-ig iszonyatosan gyorsul azt hisszük legalább egy háromezresben ülünk, partiban van még 3.0-es dízelekkel is, a hangja pedig olyan mint egy V8-as sportkocsié, ha van elég helye még GPS-en mért adat szerint is megfutja a 230-at, autópályán pedig egyszerűen telitalálat, nagyon kevés ellenfele akad szinte csak a 200 lóerőnél erősebbek bírnak el vele (az új 3.0-es dízel X5-öst például kenterbe veri, az E 320 CDI pedig nem nagyon bír el vele, az állítólag 185 lóerős 2.2-es Alfákat a földbe döngöli ez nem vicc többször tapsztaltam). A beltér tágas és kényelmes az executiv kivitel mindennel fel van szerelve (motoros bőr, xenon, esőszenzor, stb.) bár a műanyagok 90 ezer km után már zörögnek. A hifi nagyon jól szól, a műszerfal pedig igényes és jól átlátható, a szellőzés viszonylag renben van. És ami a legfontosabb nagyon megbízható szinte elnyűhetelen. A dízelekkel viszont sok a probléma és drága a javításuk. Bár én nagyon vártam az utódot de lebútított és otromba lett. (csak 1.6-os és 1.8-as szívó benzines, a prémium szegmensben ez már viccnek is rossz egy ekkora autóba). Összegzésül aki szeretne egy kitűnő utazóautót és beletörődik a 10-11 literes fogyasztásba és a 60 literes tank miatti 450 km-kénti tankolásba annak bátran ajánlható. Cserébe kap egy elegáns, gyors és nagyon kényelemes autót hatalmas csomagtartóval. Használtan pedig már 4 milló ft-tól lehet találni rendesen karbantarott példányokat.

Hibalista

- gyakori fékbetétcsere az automata miatt, akkumlátor

Ide hordtam szervizbe

márkaszervíz

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 95000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Audi Q5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2003 (2006)

További ítéletek (183 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)