Olajból sosem elég
Szöveges ítélet
Ez a 10. Toyotám, mind kitűnően működött, pedig volt olyan, amit 228000 km-rel vettem. A jelenlegi Avensis is szerethető, de míg az előzőeknél el sem tudtam képzelni, hogy hol van a motor, a jelenleginél folyamatosan olajszintet kell ellenőrizni. Az autó 26000 km-nél kiírta, hogy alacsony a motorolajszint. Azt hittem, hogy computerhiba, de a nívópálca nem érte el az olajat. Az első benzinkútnál öntöttem bele, majd irány a szervíz. Feltöltötték, 1000 km után leengedték visszamérték a fogyasztást -ez korrekt volt - majd közölték, hogy valóban 1000 km-ként 4 decilitert fogyaszt, de ez még nem éri el a garanciális hiba szintet, az 7 dl/1000 km. Csak itt jegyezném meg, hogy egy feltöltés ennél a típusnál 5,9 liter, tehát akkor vegyél ilyet, ha két szervíz között szeretnél 5 liter olajat utánatölteni. A minőség önmagáért beszél? Bíztam benne, hogy ez csak valami véletlen, de egyre több emberrel találkozok, akinek a korszerű dízele eszi az olajat. De egy Toyota 7,5 millióért ne egye! Szerintem.
Hibalista
- Az elejétől kezdve zörög a középső tároló rekesz.
- Lassan elkopik a nívópálca a folyamatos olajszint-ellenőrzésektől.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Twin Győr
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Avensis 2.0 vvti | Következő autója? | Honda - benzines |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
