A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2003-2008)

Avensis 2,4 SOL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ne térj le a kijelölt útról!

Szöveges ítélet

Jó:
1. Szép karosszéria, kimondottan tetszik.
2. Jó felszereltség, nagy csomagtartó.
3. Vezető mögött nagy hely van (nem úgy, mint egy Volkswagen-ben).
4. Igényes hifi.
5. Gondosan elhelyezett (megtervezett) gombok.
6. Sokkal érzékenyebb menetstabilizátor, mint az Octáviában.
Rossz:
1. Nagy fordulókör (1 méterrel nagyobb, mint az Octavia). Ahol visszafordul a Volvo S90, ott Én járdáznék. Kimondottan bosszantó egy utcán visszaforduláskor az állandó tolatás...:-(
2. Nagy sebességről erős fékezéskor előre billenő karosszéria, de úgy, hogy a hátulja elkezd szitálni.
3. Rövid ülőlap.
4. Gyenge minőségű lambda szonda.
5. Magyarországra kihagyják a váltóolaj hűtőt, ezért az nagy sebességnél túlmelegszik (még mit spórolnak le...?).
6. Érzéketlen kormány.
7. Alulméretezett fék (de ez lehet, hogy öszefügg a futóművel).
8. Nem használható a szekvenciális váltó, mert nagyon lassú és valójában nem is igazi. Nem akkor vált amikor Én "kattintok", úgyanúgy viselkedik, mint automatában, pusztán a megadott fokozatnál nem vált feljebb.
9. Nagy sebességnél üvöltő szélzaj (a tükőr becsukásakor megszűnik).
10. Nem érezni a motor erejét, egy 150LE-s Passat lazán ott hagy 130-ról indulva.
11. Kanyarban megcsúszáskor kidobja a hátulját, és a menetsabilizátor későn "kapcsol".
12. Nem lehet kikapcsolni a menetstabilizátort, csak a kipörgésgátlót.

Összegezve: Szép és jó, de valószínűleg több ponton alultervezték. Egy átlagos, kényelmes használatból indultak ki, ami felette van, ott már "pusztul" az autó. Finoman bánj vele, vagy hamar leharcolod!

Hibalista

- Háromszor Lambda szonda csere.
- Kétszer váltó javítás.
- Egyszer váltó csere.
- Egyszer motorvezérlő elektronika csere.
- Kerékcsapágy csere.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? octavia Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2003 (2006)

További ítéletek (183 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)