Nagy remények tova szállva...
Szöveges ítélet
Ahogyan a hiba listában is írtam alig 2000 km után az utóból eltűnt minden erő. Ez azért volt izgalmas, mert éppen a hegyekben autóztunk mikor ez történt. Annyit erről az érzésről, hogy 5. sebességeben autópályán kis emelkedőnél lassúlt az autó. Szörnyen idegesítő, hogy 4000-ig kellett pörgetni, hogy váltani lehessen. Aztán a szervíz megcsinálta, de újabb 1000 km után ismét ezt produkálta. Akkor vittem vissza ismét. Műanyag bilinccsel rögzítették és le is fényképezték állítólag, mert ilyen hibát még nem tapasztalatak.
15000 km után elkezdett nyikorogni az anyós ülés. Olyan mintha egy faszéken ülnék. Ja az ülés.... Hát ilyen kényelmetlen ülésben még nem ültem. Nem tudom, hogy más hogy van vele de nekem szörnyen nyomja a bal combomat. Ez főként akkor idegesítő amikor az ember sokat jár városban és dugóban használja sokat a kuplunkgot. Na ilyenkor estére rendesen elzsibbad a lábam.
Mostanában észere vettem, hogy valamilyen zajt lehet hallani az autó bal hátsó kereke felől mikor kiszállok. Majd megnézem, de úgy tűnik, hogy valami gond lesz a hátsó lengéscsillapítóval.
Egyelőre ennyi. Nagy reményeket fűztem a legendásnak mondható Toyota minőséghez, de ez a remény hamar tova szállt.
Hibalista
- Lecsúszott alig 2000 km után a turbó vezeték, majd ismét lecsúszott további 1000 km után.
- Nyikorog a hátsó lengéscsillapító valamint az anyós ülés.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Mazda 3 | Következő autója? | Nissan Qashquai |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
